Monday, February 23, 2015

RAFIZI PONDAN MEROYAN DAH MACAM ORANG GILA. AJAK KJ 'BERDEBAT' LAGI.

ISNIN, 23 FEBRUARI 2015
GARA-GARA tak puas dengan keputusan Mahkamah dan gara-gara UMNO yang kononnya menjadi dalang dalam siri 'Jelajah Seluruh Negara Bersama Shafee' bagi menjelaskan kes liwat II yang membabitkan bossnya, Anwar Ibrahim yang  juga Ketua Pembangkang, membuat Setiausaha Agung PKR Rafizi@Pondan Ramli meroyan dan mencabar Ketua Pemuda Umno Khairy Jamaluddin mengadakan debat terbuka di kaca televisyen berhubung perbicaraan dan penghakiman kes Liwat II. IBM difahamkan cabaran dari si pondan itu itu diajukan kerana tidak puas hati dengan siri jelajah tersebut. Sebelum ini kalau korang masih ingat, si Rafizi pondan dan Khairy pernah berdebat di London dan didalam negara juga mereka berdebat di dalam sebuah program anjuran Sinar Harian di Shah Alam sebelum ini. Dalam sidang media hari ini, Rafizi berkata, program melibatkan Shafe itu dimulakan oleh Pemuda UMNO, malah dihadiri Khairy sendiri. 

Dalam pada itu, IBM masih ingat bahawa Menteri Komunikasi dan Multimedia Datuk Seri Ahmad Shabery Cheek pada 18 Februari berkata, beliau bersedia menyediakan platform untuk debat terbuka antara Shafee dengan pihak yang mempertikai keputusan kes liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim. Sebelum ini, peguam PAS Hanifa Maidin juga menawarkan diri untuk berdebat dengan Shafee berhubung kes itu. Walauapa pun, sudah menjadi tabiat pembangkang. Ketidak puasan hati mereka di dalam semua hal yang menglibatkan parti mereka, pemimpin-pemimpin mereka memang tak pernah habis dan sentiasa tidak puas. Semuanya salah kerajaan. IBM ingat, setelah merengkuknya boss depat kat Sungai Buloh, tidak lagi kedengaraan suara-suara lantang dari kuncu-kuncu si peliwat kerana beliau (Anwar) sudah memberi 'amanat' kepada kuncu-kuncu beliau supaya menerima apa sahaja keputusan ke atas kes liwat II beliau. Tapi, masih lagi berbunyi. Jadi, kepada Khairi Jamaluddin (KJ), apa macam? nak terima ke cabaran debat dari si pondan ni? Bagi pandangan IBM, terima je cabaran tersebut. 

Tunjukkan kejantanan mu KJ. Tunjukkan kepada si Rafizi tu bahawa kamu bukanlah jenis 'spisis' pondan seperti beliau. Cakap tak serupa bikin. Telanjangkan si pondan sial tu wahai KJ. Kami, ahli-ahli UMNO tetap bersama mu. Ayuh KJ! Lawan jangan tak lawan. Pantang keturunan melayu yang berdarahkan 'UMNO' menyerah kalah tanpa melawan. Si pondan Rafizi tu bukannya bagus benar. Debat yang lepas tu pun dah tahu kejantanan tidak dimiliki oleh si Rafizi tu. Fikir-fikirkan KJ. Wassalam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...