Sunday, August 23, 2015

PKR MAHU UNDI TAK PERCAYA TERHADAP NAJIB. BAGAIMANA DENGAN AZMIN PULAK? BODOH PUNYA PKR!!

AHAD, 23 OGOS 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA DAN SALAM SEHATI SEJIWA

PKR hari ini dilihat masih ditakuk yang lama mengamalkan 'politik songsang' mereka demi untuk bercita-cita memerintah negara. Mereka masih tidak matang dan pandai berpolitik. Bak kata perpatah, "meludah kelangit terkena muka sendiri". Mereka hanya nampak silap orang. silap mereka mereka kambus sendiri, tapi...terlihat dan terbukak juga. Itulah pakatan haram. Di portal pro mereka, (Malaysianinsider) PKR membuat satu 'sidang media' menggesa semua ahli Parlimen bersatu menyokong usul undi tidak percaya terhadap Datuk Seri  Najib Razak, susulan kebimbangan mengenai pergolakan politik di negara ini, sekumpulan ahli Parlimen PKR mencadangkan sebuah kerajaan peralihan dibentuk.
Ia antara empat syarat dicadangkan 20 wakil rakyat itu, yang mengatakan kerajaan peralihan yang terdiri daripada kedua-dua Barisan Nasional dan pembangkang itu, harus memanggil pilihan raya umum dalam masa dua tahun selepas pembentukannya bagi membolehkan ia mengambil alih pentadbiran negara. Sedia media tersebut di ketuai oleh ahli politik yang 'bacul' dan penakut, Rafizi sotong dan beberapa orang ahli parlimen mereka. Sebagai ahli Parlimen, katanya, kita berkewajipan mewakili kehendak dan suara rakyat, dalam menyokong penyingkiran DS Najib sebagai Perdana Menteri dalam undi tidak percaya demi negara kita, untuk memulihkan demokrasi dan integriti moral dan kebebasan institusi awam kita. Dengan erti kata lain, jatuhkan DS Najib dari tahta Perdana Menteri. Untuk tidak pergi jauh, IBM nak tanya si Rafizi pondan dan bacul ni. 
Bagaimana pula dengan si Azmin Ali dengan skandal DEIG nya di Selangor ini. Kenapa PKR tidak mendesak supaya Azmin berundur dari jawartan Menteri Besar Selangor kerana skandalnya lebih hebat daripada Ds Najib? Dan...kenapa di sidang media tersebut langsung si Rafizi tidak menyentuh akan skandal tersebut (DEIG)?. Jadi, memang jelas pembangkang melalui PKR yang di ketuai oleh si pondan, Rafizi mengamalkan politik songsang mereka. Kita semua tahu, dalam skandal DEIG ini, Rafizi dan Tony Puaka langsung tidak bersuara. Kenapa?...mungkin dah dibeli oleh si Azmin. Bagi IBM, Tonya Puaka telah mencemar nama baik Parlimen Petaling Jaya Utara (PJU) yang mana beliau adalah sebagai MP. Jadi, mana kelantangan beliau selama ini. Kalau Tony Puaka lantang bersuara mendedahkan isu atau penyelewengan dalam 1MDB kenapa Tony dan Rafizi tidak berani tanpil membangkitkan isu dan skandal DEIG ini? Kenapa takut dan menyorokkan diri? Takut dengan si Azmin tu ke?
Inilah amalam politik yang diamalkan oleh pembangkang yang mana kesalahan pemimpin-pemimpin mereka di bela, tapi kesalahan orang lain di perbesar-besarkan. Ayuh rakyat Selangor. Tuntut hak anda semua. Londehkan seluar pemimpin-pemimpin Pakatan di Selangor ini yang tidak jujur, amanah dan menipu rakyat. Nasihat IBM, untuk PRU ke-14 yang akan datang, lupakan pakatan haram ini. Balik ke pangkal jalan. Barisan Nasional (BN) adalah pilihan yang terbaik. Fikir-fikirkan. Wasallam. Ikhlas dari saya ~ IBM 
"POLITIK PEMBANGKANG SETARAF LONGKANG BUSUK DAN JIJIK"

1 comment:

  1. Salam. Penjilat tegar Pakatan haram x berani nk komen dan masuk ke dlam blog IBM ni. Kenapa ye?...Tak ada telo kot...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...