Thursday, September 29, 2011

Negeri Sembilan Anti Mat Sabu, dilarang masuk ke negeri itu..??.

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUALAIKUM. SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA



Mat Sabu diibaratkan 'cacing kepanasan'. Dimana-mana, diceruk kampung, meranta bandar, diseluruh negeri, satu Malaysia, rakyat sudah melaungkan 'Anti Mat Sabu', gara-gara pemimpin Pas itu menyatakan bahawa Mat Indra adalah wira dalam tragedi Bukit Kepong.

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) Negeri Sembilan, memberi amaran akan melancarkan protes sekirannya Timbalan Presiden Pas itu hadir dan membuat ceramah di negeri itu pada masa-masa akan datang.

Bagi pandangan IBM, elok juga Mat Sabu diberi amaran yang segitu rupa. Orang macam Mat Sabu ini yang dibaratkan muka tembuk, tak tahu malu, tak sedar diri dapat menerima amaran tersebut dan cepat-cepat muhasabah diri dan cermin-cerminkan diri tu dulu.

IBM rasa, amaran yang dibuat oleh Yang Dipertua Perkasa Negeri Sembilan itu, Mohd Noor Nordin Abdullah memang kena pada masa dan tempatnya. Kalau Mat Sabu masih lagi mendiamkan diri, tidak ingin meminta maaf secara terbuka berhubung dengan kenyataannya yang penuh kontrovesi itu, sudah wajarlah Perkasa Negeri Sembilan membuat tindakan yang sedemekian rupa.

Menurut Mohd Noor, mereka bukan anti Pas, tapi cuma anti Mat Sabu. Pas boleh meneruskan ceremahnya di Negeri itu, tetapi dengan syarat tanpa Mat Sabu. Itu adalah amaran yang keras dari Perkasa.

Elok beno le sekiranya ada penganjur dan buat road show 'Anti Mat Sabu'. IBM sokong 100%. Kena ajak sikit Mat Sabu ni. Ada sesiapa berani?...hehehe...saja nak test market. Ikhlas dari saya yang benar : IBM ~

2 comments:

  1. ORG MCM NI PERLU DI BANNED D STIAP NEGERI

    ReplyDelete
  2. Salam tobek,

    Memang betul tu, saya amat setuju. Biar dia rasakan. Sekarang ini, dia beranggapan orang lain tak boleh sentuh dan kerajaan tidkak boleh ambil tindakan, apatah lagi sejak akta ISA dimansuhkan oleh PM kita, maka naik tocanglah si bahlol ni....harap negeri2 lain dibawah BN, haramkn Mat Sabu dari masuk dan beri ceramah...

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...