Wednesday, October 5, 2011

Lembu Punya Susu Sapi Dapat Nama. Pembangkang Tak Tahu Malu

[DARI MEJA IBM :] BLOG YANG TIDUR-TIDUR AYAM...
ASSALAMUALAIKUM, SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA


PM Tegaskan Pemansuhan ISA Kehendak Kerajaan Bukan Atas Desakan Pembangkang. Tak Tahu Malu!


 Pembangkang di tempelak oleh Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak di Parlimen semalam kerana cuba mengambil kesempatan apabila mendakwa usaha kerajaan untuk memansuhkan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan Ordinan Darurat sebagai bersetuju dengan tuntutan yang kononnya diketengahkan oleh mereka.

Dalam ucapannya di Parlimen semalam, Perdana Menteri berkata, pemansuhan ISA itu bukan atas desakan Pakatan Rakyat, tetapi kehendak Barisan Nasional (BN) sendiri. Pembangkang janganlah cuba ambil nama daripada langkah itu, seperti 'lembu punya susu, tapi jangan sapi yang dapat nama'.

Sebenarnya, perkara itu telah disebut sejak April 2009 lagi, kata Perdana Menteri. Dan, ini bukan atas desakan pembangkang, tetapi kehendak kerajaan Barisan Nasional (BN).

Memang itulah dasar pembangkang. Cuba nak menempa nama dan tunjuk kepada rakyat bahawa mereka lah hero. Apapun, biak pi lah pada depa. Jangan dilayan sangat Pakatan Reput ni. Tahniah kepada PM kita yang memahami kehendak rakyat. Insyallah, di PRU ke-13 nanti, rakyat akan bersama-sama menyokong Barisan Nasional (BN). Amin!. Ikhlas dari saya yang benar : IBM ~
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...