Thursday, March 21, 2013

KIRAM PUN KAKI 'SPIN'. REKA CERITA DIA & KELUARGA SASARAN BUNUH!!

Manusia Keparat Seperti Kiram Ni Elok Benar Di Tangkap Dan Dihukum

KUMPULAN yang menggelar diri mereka sebagai Kesultanan Sulu mendedahkan terdapat rancangan untuk membunuh ketua mereka, Jamalul Kiram III, penasihat Pastor ‘Boy’ Saycon serta ahli keluarga mereka oleh komando Malaysia. Memetik beberapa laporan media Filipina, jurucakap kepada Jamalul, Abraham Idjirani mendakwa, seorang berpangkat Kolonel bernama Sunny Ng bersama dengan empat komando tiba di negara mereka untuk menyelesaikan misi tersebut. 

Abraham juga mendakwa pasukan komando ini turut mengupah tiga warga tempatan dari New People’s Army dari Daerah Quezon untuk membantu mereka. Bercakap dari kediaman Jamalul di Bandar Taguig, Abraham berkata, rancangan ini telah didedahkan oleh seorang peguam yang pernah bekerja dengan Pastor Saycon, tetapi sekarang peguam tersebut bekerja dengan seorang usahawan Malaysia yang bernama Kenneth Lee.Katanya, peguam tersebut yang bernama Mario Lozada bersama dengan Lee berjumpa dengan kumpulan Ng di Restoran Genting Palace yang berada di Resort World, Bandar Pasay pada petang Isnin lalu. 

Dakwanya, perjumpaan tersebut membincangkan rancangan untuk membunuh Jamalul dan beberapa pengikutnya.Selain itu, Abraham juga mendedahkan daripada maklumat yang diterima peguam tersebut, Ng dan kumpulan tersebut dipercayai menginap di Hotel Maxim, yang juga berada di Resort World.

IBM Kata : Begitulah perasaan bila seseorang bersalah. Dia alihkan kesalah diri sendiri pada orang lain. Itulah yang cuba di buat oleh Jamalul Kiram III untuk mendapat simpati masyarakat dunia luar. Dia yang memulakan insiden berdarah di Lahad Datu, kini, dia pulak yang menuduh orang. Manusia bangsat dia ni!!

Memang kaki SPIN  si Jamulul ni. Bagi IBM, spin yang dia buat ini, akan memakan  dirinya sendiri. silap hari bulan, pengikutnya sendiri akan membunuhnya. Kita tunggu dan lihat. Wasallam.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...