Wednesday, March 20, 2013

APA LAGI YANG RAKYAT MAHU??

BERMACAM-MACAM 'tranformasi' yang PM kita buat untuk rayat dan negara. Tapi, masih ada lagi yang tak puas hati. Semua yang buat, dilaksankan oleh kerajjan BN, tak betul di mata mereka. Di tambah pula den kerenah pembangkang yang hanya pandai bercakap, tapi tidak memberi membantu. Mereka (pembangkang) sentiasa mencari peluang, mengintai akan kesilapan yang kerajaan BN, lantas menggunakan kesilapan tersebut dan secara terus mereka menghasut rakyat supaya membenci kerajaan yang ada sekarang. 

Disini IBM nak bagi kredit kepada PM kita, DS Najib yang langsung tidak menampakkan rasa kecewa akan sikap segelintir rakyat yang termakan hasutan dari pembangkang yang membenci beliau. Beliau terus mara kehadapan dengan membawa transformasi demi untuk rakyat dan negara. Bermacam-macam trnsformasi yang beliau telah kenalkan, alhamdulillah semunaya berjaya dan diterima oleh rakyat. Ini yang membuat pembangkang rasa lebih cemburu dan cuba mengaggalkan apa yang PM kita buat.


Terbaru, demi rakyat, terutamanya kepada rakyat yang dari golongan miskin, DS Seri Najib telah mengumumkan perkhidmatan 'Internet' percuma bagi setengah  jam pertama kepada mereka yang tinggal di bandar dn luar bandar. Itulah kepakaran PM kita. Beliau menyedari betapa pentingnya dunia internet [ada masa sekarang, maka, langkah tersebut adalah diantara transformasi yang beliau kenalkan. 

Langkah setersunya, DS Najib sendiri akan pastikan supaya penggunan internet ini dipercepatkan dan beliau  sendiri akan berbincang dengan syarikat telekumunikasi, seperti Telekom Mal;aysia (TM) dan banyak lagi. tida cukup dengan janji itu, beliau juga mengummkan bahawa pemberian BR1M akan diteruskan setiap tahun. Syukur alhamdulillah. Terima kasih PM. Patut le semakin ramai rakyat menyokong dan berkata "I Love PM"...ini bukan IBM kata tau, mereka (rakyat) kata.

Kesimpulannya, PM telah buat yang terbaik untuk rakyat dan negara. Jadi, apa lagi yang rakyat mahu dan apa yang rakyat tak puas hati?..pembangkang?...biarkan saja, biar depa melalak, meraung, sasau dan gila babi. Mereka tiu diibaratkan bagai 'anjing menyalak bukit.' Bukit tak akan runtuh. Kepada Anwar, 'tanya sama kak Jijah bolehkan jadi PM, nanti Kak Jijah jawap, PM sungai Buluh boleh lah...hehehehe. Wasallam. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...