Friday, March 15, 2013

NAH, AMBIK KAU!!..GURU BANGSAT!!!


RAMAI betul orang di Malaysia ni yang terkena penyakit sawan, sasau dan gila babi yang juga dibawa oleh pemimpin PKR iaitu Naib Presidennya, Tian Chua. Sanggup menghina dan memperlekehkan pengorbanan anggota Polis yang bertugas, mengadai nyawa di Lahad Datu menentang penceroboh-penceroboh Sulu yang masuk secara haram menceroboh Sabah. Manusia apakah mereka-mereka ini, termasuk yang seko (gambar atas) ini. 

Memang bangsat, dasar manusia yang tak sedar diri. Bertugas sebagai seorang guru, sepatutnya mempunyai displin yang tinggi, jujur dan berhemah. Tapi, tidak, perangai bagaikan  binatang. Mungkinkah dia ni binatang pilihara Pakatan Rakyat? Kalau dah tak suka pada kerajaan, berhenti je dari jadi guru. Ramai lagi yang nak kerja. 

IBM tak faham apa yang mereka nak dan sekiranya mereka-mereka ni menyebelahi pembangkang, apa yang mereka dapat?.duit? Berapa lama duit tu boleh bertahan?. Kepada rakan-rakan diluar sana tu, ambillah ini sebagai tsuladan. Jangan jadi seperti binatang sekoi (guru) ni. Kerajaan tak rugi apa-apa, tapi yang ruginya diri kita sendiri.

IBM harap, kementerian Pelajaran akan mengambil satu tundakan yang keras sekerasnya. jangan bagi muka pada mamat seko ni. Ajar dia cukup-cukup biar dia sedar apakah betul tindakan yang dia ambik. Bak kata perpatah "kerana pulut santan binasa, kerana mulut badan binasa". Wasallam dari saya ~ IBM.

KENYATAAN AKHBAR BERKAITAN SEORANG GURU DI KELANTAN MENGHINA ANGGOTA POLIS MELALUI LAMAN FACEBOOK :


TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...