Sunday, April 7, 2013

NIK AZIZ LAKUKAN FITNAH BESAR..MEMANG DAH NYANYUK!!


 SUNGGUH KURANG SOPAN MAKAN TAK BERADAP LANGSUNG
 ULAMA-ULAMA PONDOK PUN DAH TAK PERCAYA PADA ORANG TUA POK NIK NI
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

8 comments:

  1. Lihat BUKTI jelas kenapa kami BERSARA awal dari UMNO...

    BUKTI 1
    BUKTI 2
    BUKTI 3
    BUKTI 4

    Pastikan adik2 semua keluar mengundi nanti.. Keluar mengundi PAS, PKR @ DAP walaupun adik2 mendapat saguhati atau duit daripada UMNO dan Barisan Nasional... Walaupun adik2 terpaksa berada di kem Barisan Nasional, pastikan adik2 mengundi PAS, PKR @ DAP... Asalkan Bukan UMNO.... OK!!! :-)

    Tolong bantu kawan2 kita yang sedang berkempen di laman2 di bawah....
    http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=18
    http://www.detikdaily.net/v6/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.selatanonline.net/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=1
    http://www.sabahforum.com/forum/sabah-malaysia-international-politics
    http://www.utaraonline.net/v4/modules.php?name=Forums&file=viewforum&f=6

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kump. Pemuda, Puteri UMNO BERSAR Dari UMNO,

      Bukti yg dah tak RELEVAN. Korang semua memang bukan pejuang, tapi pengkhianat. Tak dapat apa yang di kehendaki, keluar UMNO. Besara komnonya. Apa yang pembangkang dah bagi kat korang? Kami pastikan Pembangkang, PAS, PKR dan DAPig akan tersungkur di PRU ke-13 ini. Lepas ini korang bersaea terus dari dunia politik. Buat mengabihkan boreh jo.....

      Delete
  2. Rasulullah sallallahu ‘alaihi wa-sallam bersabda :

    يُخْرُجُ قَوْمٌ مِنْ اُمَّتِيْ يَقْرَؤُوْنَ الْقُرْآنَ يَحْسَبُوْنَ اَنَّهُ لَهُمْ وَهُوَ عَلَيْهِمْ لاَتَجَاوِزُ صَلاَتِهِمْ تَرَاقِيَهُمْ

    “Akan keluar satu kaum (Khawarij) dari umatku yang membaca al-Quran, mereka menyangka bahawasanya diberi pahala untuk mereka padahal (kemurkaan Allah) atas mereka. Solat mereka pula tidak melepasi tenggorokan mereka”.
    (Hadis Riwayat Muslim No. 1066)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam NutCraker,
      Nanti Nik Aziz ini adalah sabda darinya....Celako...Celako...Celako...!!

      Delete
  3. Salam Alaik..
    Pencacai PR ibarat LEMBU yg xboleh berfikir lagi.. xde modal waras.. hingga kena cipta sesuatu yg kaitkan dgn UMNO.. link bodoh bersara dr UMNO?? Kita tk bodoh taksub mcm LEMBU PAS.. wpun kena kencing setiap malam.. dlm ceramah2 kosong ruh Islam.. mereka kekal jd pencacai..

    Kita lihat pada kerja dan imej pemimpin.. MAAFLAH undi aku sekeluarga seluruhnya Insya Allah utk BN.. PAS terlalu buruk selepas diuji Allah dgn sedikit shj kemenangan.. lalu Agama dibuang, akhlak dipijak2.. tiada lagi nilai keimanan melainka KEMUNAFIKAN berterusan..

    ALHAMDULILLAH.. aku dah bersara sudah dari mengikuti Parti Ajaran Sesat-bapak segala kemungkaran dan penyelwengan-PAS dan PR.

    wallahualam.

    ReplyDelete
  4. hebat sungguh kerja2 malaun budak2 pengkhianat yg dh pencen dari umno tu. habis semua blog pro umno/bn dicerobohnya dgn bukti2 hampeh kononnya umno jahat. tak releven dh bro!!! tak apalah, itu cara korang carik duit untuk mencekik dari kebulur.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PASDAPX,

      Penccai-pencacai yg mengelarkan diri mereka yg dah BERSARA dari UMNO ni adalah dari golongan yg tk tahu diuntung. Mereka ini akan jadi pencacai sampai ke tua. Dan, akan dipergunakan oleh Anwar demi politik songsang beliau. Kesian budak2 ni. Ini bukan salah ibu mengandung...tapi, dah kena di liwat oleh si al-juburi...

      Delete
    2. Salam usin,

      Hebat. Memang hebat budak2 ni. Dah tentu masukkkk le tu. kaalu tidak takkan diorang berani ceroboh blog pro umno/bn......duit punya pasal depa sanggup maruah bansa, agama dan negara. Anak2 siapa le. Kesian mak-bapak depa membesarkan mereka. bila dah beso jadi mcm ni pulak...isssss...isssss..anak tak sedar diri ..

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...