Sunday, August 23, 2015

SKANDAL DEIG : AZMIN TIPU HIDUP-HIDUP RAKYAT SELANGOR. YANG UNTUNG RAJA SHAHREEN DAPAT RM30 BILLION...

AHAD, 23 OGOS 2015
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA DAN SALAM SEHATI SEJIWA 

PENDEDAHAN demi pendedahan telah dibuat. Isu DEIG ini semakin, hangat, panas. IBM difahamkan, Menteri Besar Selangor, Azmin Ali sedang panas buntut. Kerusi Menteri Besarnya semakin panas untuk diduduki. Bagi IBM sudah tiba masanya rakyat Selangor bangkit, menuntut hak mereka kerana selama Azmin menjadi Menteri Besar, habis rakyat negeri Selangor di 'kencing'nya. Bapak penyamun rupanya si Azmin ni. Apa tidaknya, terang-terang Azmin menipu kerana apabila disiasat dan disemak rekod di Suruhanjaya Syarikat Malaysia menunjukkan Syarikat DEIG adalah milik individu bernama Raja Shahreen Raja Othman Dan Soffan Afendi. Yang gempaknya tu, Raja Shahrteen ini bukan anak Selangor, anak kelahiran negeri Perak dan mengundi juga di Perak iaitu di DUN Manjoi dan Perlimen Tambun. Kan menipu namanya tu. Jadi, mungkin rakyat Selangor nak tanya dan tahu, apakah hubungan mereka dengan Azmin sehinggakan Syarikat bernilai RM2 dapat derma RM30 Billion? 

Rakyat Selangor tertipu, wang sudah dipindahkan RM30 Billion, Dan Azmin akan menghapuskan pemberian air percuma! Bagi IBM, ini sudah gila! Betul-betul gila! Memanglah DAPigs sedang berusaha nak gantikan Azmin kepada Wan Azizah, tetapi kenapa curi wang rakyat RM30 Billion? Rakyat Selangor....anda semua harus bangkit, bangun tuntut hak korang. Jangan seperti tipah. Tipah tertipu. Soalan. Mana dia 2 ekor orang kuat Pakatan. si Rafizi pondan dan Tony Puaka menghilang? Kenapa berdiam diri di dalam skandal yang terbesar ini?  Mana lebih besar, RM2.6 billion atau RM30 billion? Duit rakyat pulak tu. 

Fikir-fikirkan wahai rakyat Selangor sekalian. Ini duit korang. buatlah apa yang patut. kami, blog-blog pro Kerajaan akan terus mendedahkan dan mendedahkan hal perilaku pembangkang yang mengatakan diri mereka 'Mr Clean', tidak 'korup' ketika memerintah. Negeri berkebajikan konon. Tapi, apa sudah jadi di Selangor ini? Tepuk dada, tanya selera. Wasallam. Ikhlas dari saya ~ IBM.
"PAKATAN RAKYAT PAKATAN  RAKUS, PENIPU RAKYAT"
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...