Monday, January 28, 2013

2 Ratus Ribu Je Ke Pencacai Anwar di Facebook??. Sikit Beno Tu!!


KALAU mengikut apa yang dilaporkan oleh akhbar penfitnah 'Keadilan Daily', seolah-olah seluruh rakyat Malaysia benci dan tidak suka pada DS Najib. Tapi, berpandukan kepada angka yang tak suka pada DS Najib ada lebih kurang 2 ratus ribu je. Cukup ke untuk Pakatan Haram memenangi PRU ke-13 nanti? Sedangkan daripada 2 ratus ribu tu, bukannya semua berdaftar sebagai pengundi pun.

Jadi, apa nak di risaukan. IBM di fahamkan, kebanyakan depa tu, hanyalah pencacai-pencai yang diupah oleh Anwar Ibrahim untuk membuat provokasi pada DS Najib. Perkataan 'DIAM LAH NAJIB, DIAM LAH' adalah perkara biasa yang mana telah diarahkan untuk berkelakuan kurang ajar dan menulis sebegitu rupa. Tapi, percayalah, merekalah yang akan 'Diam' selepas pilihan raya ke-13 nanti. 

Dan satu lagi, Di Facebook ni setiap orang boleh membuat posting berulang-ulang kali, maka jumlahnya boleh meningkat kepada ratusan ribu.  Jadi, apa nak dihairankan dengan angka 2 ratus ribu tu. Bagaimana pulak dengan angka facebooker yang suka pada DS Najib. Tak payah IBM sebutkan angkanya di sini. Memang menakjubkan dan mengatasi angka facebook pencacai Pakatan Haram ni.

Tabik pada DS Najib yang di sukai dan di senangi oleh semua lapisan masyarakat di negara ini. Insyallah, rakyat akan memberi mandat dan Barisan Nasional (BN) akan menang besar di PRU ke-13 nanti dan  terus menerajui negara yang akan dipimpin oleh Perdanam Menteri kita, DS Najib. Lupakan tentang temberang Pakatan Rakyat melalui portal 'Keadilan Daily' yang sentiasa membuatkan cerita bodoh dan penuh dengan fitnah.

P/S ~ Pengarah, penulis dan tuan punya 'Keadilan Daily' ni memang dah sewel. Depa tahu, depa akan kalah di PRU ke-13 nanti. Hancur! Hancur!...pakatan rakyat akan hancur ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

6 comments:

  1. 200 ribu tu pun bukan betul. Sebenarnya 30 ribu saja yang lain tu adalah kerja kerja 30 ribu orang itu mencipta akaun haramjadah fb untuk nampak ramai.

    Letih juga tangan nak menipu tapi tak juga sampai 1 juta ha ha ha

    Mereka memang suka menipu angka angka dalam internet sampai terbawa bawa dalam pemilihan mereka. Terbaru DAP main Excel dalam pemilihan parti. Excel jer? Apasal bangsat sangat? Orang dah canggih sekarang. Ke nak menipu punya pasal?

    ReplyDelete
  2. Hanya orang yang buta komputer dan internet sahaja yang akan mempercayai kenyataan dalam media sosial di internet. Layarilah blog, bukalah akaun media sosial, lihatlah pandangan orang lain.... dan sebagainya di persekitaran maya (virtual). Mereka yang memahami komputer, yang memahami internet tidak akan mudah percaya kepada apa sahaja yang disogokkan. Generasi Y Malaysia... ayuh fahamilah.... bukan semua yang terdapat di blog, media sosial, laman-laman web itu benar. Malah lebih banyak yang tidak benar.

    ReplyDelete
  3. Apa yang 'Benar' dan apa yang ' tak benar' En. Ghazali?. Bagi aku kalau kat blog pro BN semuanya benar tapi kat blog pro PR 70% auta sahaja, kebanyakan tiada fakta. Jangan ingat semua yang melayari blog2 politik ini lurus bendul, mereka sentiasa check and balance apa yang dipaparkan dalam blog.

    ReplyDelete
  4. Salam Merdechai Kuchai,

    Btl tu...semua figure depa tu pembohong...di tambah2....

    ReplyDelete
  5. Salam Ghazali,

    Pencacai pakatan pembangkang ni memang pakar membuat laporan palsu samada di facebook atau pun blog2 depa. Kan itu dah kerja depa...hehehe..

    ReplyDelete
  6. Salam MELAYUJATI,

    Alahai, kalau tak ada angin masakan pokok bergoyang. Memang tepat tu, 70% atau lebih laporan/cerita dari blog PR adalah 'auta' je....bohong, tiadalah selagi dari bohong!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...