Saturday, June 1, 2013

AGONG TITAH MAHU RAKYAT TERIMA KEPUTUSAN PRU-13


TERUSKAN MEMBACA
 TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Siapa menteri Penerangan ? tidak kisah lah siapa , cuma nak beri teguran dan cadangan, mahu dengar dan terima tak ? Ya atau tidak , mesti kena terima sebab nya kita terkejut dan berasa hairan kenapa penyiar penyiar siaran television tidak peka .

    Sepatutnya jika ada rancangan khas yang melibatkan pemimpin Malaysia , perutusan khas agong , perdana meteri atau sultan atau sesiapa sahaja yang bersiaran atas kapasiti berita nasional, sepatutnya semua siaran TV termasuk Astro menangguhkan sebarang siaran. Ini perlu dibuat kerana kita sebagai rakyat harus mendengar khususnya titah Agong secara lansung dan ia mesti disiar kan secara lansung dismeua siaran tidak berkecuali.

    Sebab nya jika menetri berkenaan tidak menguatkuasakan hal-hal seprti itu tidak akan ada rakayat yang mahu medengar titah perintah agong atau perdana menteri , jika ada rakay yang yang hilang hormat kepad pemimpin biar mereka tutup TV dari menukarkan siaran ke program lain .

    Harap menteri berkenaan ambil perhatian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam.

      Terima kasih di atas yg panjang lebar dan bernas. Harap begitulah. Menteri baru penanrangan mesti mengambil langkah2 yg perlu dan ambil serius betapa pentingnya perutusan atau rancangan yg mengilibatkan pemimpin negara, perutusan dari Agung, Perdana Menteri dan yg sewaktu dgn nya yg disiarkan didlm TV. Rakyat harus peka dan ambil berat akan progra2 seperti itu.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...