Saturday, December 12, 2015

CAKAP MAMAK MAHATHIR BERBELIT-BELIT.......CAKAP JAMBAN!!

SABTU, 12 DISEMBER 2015
Saya Ada Banyak Peluang Jika Mahu Hancurkan UMNO - Mamak Mahathir

BAGAIMANA mungkin si mamak Mahathir ini ingin menghancurkan Umno 22 tahun yang lalu. Kerana ketika itu beliau menjadi Presiden dan Perdana Menteri yang berpengaruh, kuat, ego, dan diktator. Tiada siapa yang dapat menandangi si mamak ini ketika itu. Semua lawanya dapat ditewaskan dan ada yang bersara dari politik kerana gagal menumbangkan Mamak Mahathir ini. Maka, tidak timbul ada perasaan ingin menghancurkan Umno dan mengkhianati parti keramat orang Melayu ketika itu. Ini jelas bahawa Mamak Mahathir seorang yang kaki pembohong, lidah bercabang dan mempunyai hati yang busuk. Bagi IBM apa yang dilontarkan oleh mamak Mahathir adalah semata-mata ingin menutup segala kesalahan lampau beliau semasa menjadi Presiden UMNO dan Perdana Menteri. 
Dan...kalau boleh beliau ingin terus berkuasa lebih lama lagi. Tidak ada pemimpin-pemimpin di dunia ini yang ingin menghancurkan partinya sendiri, sedangkan semasa itu diri mereka begitu disanjung, berpengaruh dan mendapat sokongan rakyat. Jadi, apa motifnya jika 22 tahun dahulu mamak Mahathir ini ingin menghancurkan UMNO? Bercerita pasal peluang seperti yang disuarakan oleh si mamak seko ni. Apa peluang yang beliau berikan kepada Timbalan Presiden dan Timbalan Perdana Menteri beliau ketika itu.?? Semua mereka-mereka itu habis ditendang dan dipancung oleh si mamak tua seko ini. Begitu juga dengan Pak-Pak Menteri. Melawan terus ditendang keluar oleh si Mamak tua ini.
 Maka, disini  IBM ingin merumuskan bahawa si mamak Mahathir ini adalah seorang pemimpin yang mementingkan diri sendiri. Bagi beliau biar dia sahaja yang hidup, yang lain biar mampus pi, kata orang Kedah. Jesteru, jangan marah dan salahkan IBM jika mamak Mahathir kutty ini dikatakan sudah lalok, nyanyuk dan sudah lupa. Dan.....perlu diingat, motif sebenar mamak kutty ini menyerang dan terus menyerang DS Najib adalah kerana segala pemintaan, nasihat beliau tidak dipatuhi dan diikuti oleh DS Najib kerana DS Najib bukanlah 'Yes' man. Oleh kerana itu, hati dan jiwa mamak tua ini terus terbakar, bengkak. Maka timbulah niat jahat beliau untuk menyingkirkan DS Najib dan memusnahkan UMNO. 
Berjayakah Mamak tua seko ini yang kini telah menubuhkan team 5M bagi menentang DS Najib pada musim pemilihan parti pada 2018 nanti? Kita tunggu dan lihat siapa yang kena nanti. Kesimpulannya, memang ada niat jahat dihati Tun Mamak Mahathir ini. Itu pandangan peribadi saya, IBM. Dan...IBM yakin ramai diluar sana sependapat dengan IBM. Kononnya si mamak tua ni tak sabar nak menunggu musuh ketatnya, Anwar Ibrahim keluar dari penjara bagi membantu beliau untuk menjatuhkan DS Najib. Dulu musuh ketat, kini jadi kawan. Puiiii! Dasar politik songsang si mamak begitulah. Cakap berbelit-belit, cakap-cakap jamban. Huhuhuhu....Apapun UMNO tetap relevan, kukuh tanpa mamak Mahathir. Dari saya - IBM#UMNOPJUTETAPDIHATIKU.  

4 comments:

  1. mungkin masa dia dilahirkan dahulu..bapak dia bisikkan kt telinga dia ckp berbeli belit

    ReplyDelete
  2. Berbelit- belit camna eh...?Oh... berbelit-belit cam statement yang ni eh kejap derma untuk umno kejap derma untuk lawan isis kejap derma entah apa-apa lagi la,cam tu kan?

    ReplyDelete
  3. AQWwak ini memeng haram jadah punya manusia. Mamak mahathir dan Mamak Tenku abdul rahman yang mengaku didrinya dari Chola dinasti negeri kedah semuanya assal mamak keling.So mamak keling ini mahathir nak menyelamatkan UMNO dari kekalahan yang akan tsunamikan UMNO kalau Najib Bugis tak letak jawatan. Lu pergi naik taxi tanya depa ada sokong Najib kalau u taka kena maki dengan mereka alhamdulillah. Saya belum jumpa penyokong UMNO semasa naik taxi, so lu angan2 UMNO akan menang.Orang tua itu dah tak lama lagi, dan u agak dia nak habuan ke minta Najib penyamun itu letak jawatan.

    ReplyDelete
  4. saya ingin berbagi cerita kepada semua teman-teman bahwa saya yg dulunya orang yg paling tersusah,walaupun mau makan itu pun harus hutang dulu sama tetangga dan syukur kalau ada yg mau kasi,semakin aku berusaha semakin jauh juga pekerjaan dan selama aku ingin berbuat baik kepada orang lain semakin banyak pula yg membenci saya karna saya cuma dianggap rendah sama orang lain karna saya tidak punya apa-apa,dan akhirnya saya berencana untuk pergi mencari dukun yg bisa menembus nomor dan disuatu hari saya bertemu sama orang yg pernah dibantu sama AKI ALHI dan dia memberikan nomor AKI ALHI,dia bilan kepada saya kalau AKI ALHI bisa membantu orang yg lagi kesusahan dan tidak berpikir panjang lebar lagi saya langsun menghubungi AKI ALHI dan dengan senan hati AKI ALHI ingin membantu saya,,alhamdulillah saya sudah menang togel yg ke5 kalinya dan rencana saya bersama keluarga ingin membuka usaha dan para teman-teman diluar sana yg ingin seperti saya silahkan hubungi AKI ALHI,di 0823 1366 9888 saya sangat bersyukur kepada allah karna melalui bantuan AKI ALHI, dan kini kehidupan saya sudah jauh lebih baik dari sebelumnya,ingat kesempatan tdk akan datan untuk yg kedua kalinya
    Atau KLIK DISINI 4d 5d 6d












    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...