Sunday, October 31, 2010

Wang Tambang Balik Kpd Pengudi Bukan Rasuah : PAS.

Apa agaknya yang ditunjuk-tunjukkan oleh Ahli Parlimen Pengkalan Chepa Datuk Abdul Halim Abdul Rahman di Kelantan?
GUA MUSANG - PAS dah kemaruk dan kalut. Mereka akan menanggung kos pengangkutan Pengundi Pilihan Raya dewan Undangan (DUN) Galas termasuk yang berada di luar neger Kelantan untuk balik mengundi pada 4 November. Kalau tidak mereka akan kalah.
Itulah yang telah dijanjikan oleh Pengarah Jentera PAS bagi Pilihan raya kecil itu. Datuk Abdul Halim Abdul Rahman. Setiap seorang seorang akan dibayar RM250. bila di tanya oleh para wartawan, tidakkah itu merupakan amalan ;Rasuah;, katanya tidak. Itu hanya wang sagu hati (duit poket). Di tanya lagi, bagaimana para pengundi boleh menerima wang tersebut ?, beliau berkata, pihaknya akan menyemak senarai pengundi berdasarkan kad pengenalan sebelum memberi wang tersebut.
" Kita berjanji lepas mereka mengundi kita bayar'. Dengan itu, jelaslah PAS begitu 'TERDESAK". Dan apakah PAS akan menunaikan janji-janjinya itu..?..bagimana pula kalau PAS tewas.?. Dapatkah para pengundi wang poket seperti yang telah di janjikan..?


IBM : Memang PAS dah terdesak. Tiada jalan lain bagi PAS untuk menang dan memancing hati pengundi. Mereka akan berjanji, berjanji dan terus berjanji kosong. Di harap, UMNO/BN tidaklah begitu. " Rakyat diutamakan, pencapaian diutamakan ". Hidup UMNO, Hidup BN..!!!.
Suka dengar TGNA kata, 'Celako, celako, celako....dan berdoa pecahkan perut orang...hehehehe..
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...