Saturday, April 9, 2011

Perlumbaan Formula 1 Grand Prix Malaysia : Webber kuasi sesi latihan bebas


RedBull pasukan yang konsisten

Alonso dari Pasukan Ferrari antara pesaing utama kepada Mark Webber

ASSALAMUALAIKUM PARA PEMBACA YANG BUDIMAN DAN SALAM SEJAHTERA.

KEPADA PEMINAT-PEMINAT SUKAN MOTOR FORMULA 1, JANGAN LUPA KE SERKIT SEPANG ESOK BAGI KEMUNCAK PERLUMBAN FORMULA 1.

SEPANG Pemandu Australia, Mark Webber mencatatkan masa terpantas pada dua sesi latihan bebas pada perlumbaan Formula 1 (F1) Grand Prix Malaysia di Litar Sepang di sini hari ini.

Pemandu Red Bull Racing berusia 34 tahun itu mencatatkan masa satu minit 36.876 saat pada sesi petang, sekali gus memperbaiki masa 1:37.651s yang diciptanya pada sesi pagi.

Webber, yang menduduki tangga kelima pada GP Australia di Melbourne, dua minggu lepas, mengatasi rakan sepasukan dan juara bertahan Sebastien Vettel yang hanya mampu menduduki tempat keempat pada sesi petang.

"Kami nampak okey tetapi masih awal menjelang perlumbaan Ahad ini. Kami melakukan ujian dalam keadaan kering dan aksi kenderaan adalah baik dan kukuh,” kata Webber.

Sesi rasmi latihan bebas disambung pada pukul 1 tengah hari esok, manakala pusingan kelayakan bermula pada pukul 4 petang. – Bernama


TAHUN LEPAS IBM ADA BERSAMA-SAMA DI SEPANG. MEMANG CUKUP MENGKAGUMKAN. SEMINGGU TELINGA INI MERASA BENGANG WALAUPUN ADA MEMAKAI "EAR PLUG"....tapi bunyi kuat engine semua kereta-kereta Formula 1 memang kuat. Tahun ini IBM tidak kesempatan. Ada hal penting. - Ikhlas Dari : IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...