Tuesday, November 30, 2010

Arman Azha Abu Hanifah hey you have a damage asshole you wanna make we malays a begging race you mother fucker!!! (Suara Keadilan)

Arman says Dr Wan Azizah remarks are an attack on the constitutional position of the malays - file pic.

KUALA LUMPUR, Nov 29 — Perkasa Youth chief Arman Azha Abu Hanifah described PKR leaders as desperate for non-Malay votes, calling Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail a “political prostitute” for rejecting the concept of Malay supremacy.(Suara Keadilan).


Wira PERKASA Bertindak balik. Ini kenyataan Sidang Akhbar Arman :

Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) hari ini melabelkan presiden PKR, Datin Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail sebagai "pelacurpolitik" kerana mencadangkan konsep "ketuanan Melayu" wajar ditinggalkan.
~~ kalau tak suka, nyah dari muka bumi ini ~~
NONEWira PERKASA Arman Azha Abu Hanifah juga berkata Dr Wan Azizah adalah pengkhianat sedangkan beliau dan juga timbalan presiden PKR yang baru dilantik, Azmin Ali adalah hasil yang diwujudkan dari konsep "ketuanan Melayu".

"Dr Azizah dan Azmin adalah hasil yang diwujudkan akibat kejayaan konsep itu yang juga telah banyak membantu orang Melayu,” katanya.

"Mereka seperti kacang lupakan kulit. Mereka ini seperti pelacur politik yang sanggup berbuat apa-apa sahaja demi mendapatkan sokongan orang India dan Cina,” katanya.
" kita kena bertindak cepat "
NONEArman juga menggesa Raja-raja Melayu supaya membuang daerah terhadap mana-mana pemimpin Melayu yang menyokong atau mencadangkan konsep ketuanan Melayu digantikan.

Ketuanan Melayu, katanya juga bermakna menjamin kedaulatan Raja-raja Melayu dan kenyataan yang dikeluarkan oleh Wan Azizah menjatuhkan martabat raka-raja.

Arman juga memperbetulkan persepsi bahawa ketuanan Melayu tidak bermakna bangsa-bangsa lain menjadi subjek kepada orang Melayu.
" senyum macam kerang busuk "
NONE“Apa yang kita mahu ialah supaya kontrak sosial dihormati dan tahu sejarah negara ini,” katanya.

Wan Azizah ketika menyampaikan ucapan dasar presiden dalam Kongres PKR, Sabtu lalu berkata konsep ketuanan Melayu wajib ditinggalkan kerana ia didakwa hanya slogan untuk memperdaya bangsa itu sendiri.

"Ketuanan Melayu adalah slogan yang digunakan oleh sekumpulan kecil elit Melayu yang berkuasa untuk memperdaya orang Melayu yang ramai, demi kepentingan diri sendiri.

"Mereka adalah manusia yang melakukan rasuah, korup, pecah amanah dan pelbagai kebejatan lagi," katanya.

# IBM : Tahniah.!.Tahniah.! Wira PERKASA......!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...