Wednesday, November 3, 2010

PAPA HEBAT dan Masih Muda - Nurul



" Jika tanya saya kekuatan Papa, saya pasti beri komen yang memihak kepadanya kerana ada kaitan kekeluargaan namun harus diakui stamina beliau bukan sahaja mengalahkan saya, bahkan semua pimpinan yang ada."

PETALING JAYA - Baru-baru ini kita ada terbaca di akhbar-akhbar tempatan, bekas Mufti Perlis, Proffesor Madya Dr. Mohd Asri Zainul Abidin berkata, antara yang patut BERSARA dalam politik ialah Ketua Pembangkang di Parlimen, Datuk Seri Anwar Ibrahim kerana sudah banyak rentak tari Politiknya memang tiada 'seimbang'.
" Zamannya mungkin makin menyusur pergi. Politik hari ini menyaksikan ramai pelakon veteran sudah tidak sesuai menjadi 'hero' dalam pentas baru politik, biarlah mereka tersimpan didalam 'diari' sejarah politik kita dengan kadar sumbangan yang telah di buat," kata Dr Mohd Asri.
Tapi ini di sangkal oleh Puteri sulung Anwar, Nurul. Usia tidak harus dijadikan ukuran dalam meneruskan perjuangan politik. Katanya, " Papa baru berusia 68 tahun sekarang. Sebenarnya masih muda kalau diukur dari sudut karier politiknya kerana pemimpin lain yang jauh lebih tua terbukti masih boleh memimpin Negara. Menurutnya sebagai seorang pemimpin utama, apa yang ditagih adalah pengalaman, kebijksanan, dan kematangan pemimpin itu berfikir.". Dengan erti kata lain, Anwar layak menjadi pemimpin no 1 negara, iaitu Perdana Menteri(PM).

IBM : Anwar layak jadi PM...?.Anwar banyak pengalaman, bijak dan matang..?....bla...bla...bla.....Bullshit..!!. Jangan berangan lah Nurul....
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...