Saturday, October 1, 2011

Liga EPL : Everton vs Liverpool, malam ini....

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUALAIKUM, SALAM SEJAHTERA DAN SALAM 1 MALAYSIA


SEMBANG-SEMBANG BOLA. PERTEMUAN MERSEYSIDE :

DUA kelab berjiran, Everton dan Liverpool bakal bercakaran sesama sendiri di Goodison Park bagi menentukan 'Raja Merseyside' malam ini.

Reputasi The Reds tidak perlu diperjelaskan lagi kerana mereka kini memegang kejuaraan Liga Perdana Inggeris (EPL) sebanyak 18 kali berbanding sembilan kali gelaran diraih 'The Toffees'.

Kelibat Luis Suarez dan Andy Carroll di janka menghadirikan perasaan gerun Everton kerana anak didik Kenny Dalgish itu begitu dahagakan kemenangan bagi meneruskan tekanan kepada pendahulu, Manchester United.

Berpandukan stastik, kelab dari Anfield itu lebih menyerlah dengan memenangi 67 perlawanan dalam 174 pertemuan kedua-dua kelab. Selamat menonton.

Sebagai peminat setia, IBM mengharapkan Liverpool boleh pulang dengan 3 mata. Everton bukanlah kelab yang senang dijinakkan. Sudah mesti mereka akan bermain bermati-matian, apatah lagi didepan penyokong sendiri. IBM jangka Liverpol akan menang 2-0. Hidup Liverpool. 'You'll Never Walk Alone". Ikhlas dari saya, peminat setia The Reds : IBM ~ Keputusan penuh perlawanan malam semalam : Everton 0 Liverpool 2.
Tekaan IBM tepat sekali. Hidup Liverpool!!
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...