Saturday, August 6, 2011

Peliwat no 1 Negara kantoi lagi!!

[DARI MEJA IBM] :
ASSALAMUA'LAIKUM W.B.T SALAM UKHWAH DAN SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA

Mainan politik Anwar kian menghampiri ke penghujungnya. Ibarat dunia sudah menghampiri ke hari kiamat. Ramai yang tahu, bohong, putar belit, fitnah adalah mainan harian Anwar yang di ibratkan sebagai sarapan pagi, petang dan malam. Sehari dia tidak berbohong dia akan merasakan sesuatu yang kurang dalam dirinya. Tapi...selama mana dia boleh berbohong?...kalau nak difikirkan secara lojiknya, Anwar seolah-olah tidak takut kepada Tuhan, tidak takut pada dosa yang telah dilakukannya. Dia terus melakukkannya walaupun dia tahu itu adalah satu kesalahan dan dosa. Demi politik kotornya, demi maruah dirinya untuk menjadi pemimpin no 1 Malaysia, dia sanggup berbuat apa saja. Kesimpulannya dia lebih ganas dari Firaun. Kini telah ramai dikalangan rakan-rakan kongsinya mengetahui siap anwar sebenarnya. Mereka telah hilang kepercayaan terhadap Anwar. Ini Bererti Anwar Ibrahim kantoi lagi...kali ini lebih teruk kantoinya. Baca cerita seterusnya (dibawah). Ikhlas dari : IBM

Kini Pembangkang mula sedar siapa Anwar....

[KUALA LUMPUR 5 Ogos – Tindakan pembangkang mencari alternatif Ketua Pembangkang yang baru menunjukkan mereka telah sedar siapa Datuk Seri Anwar Ibrahim yang sebenar.

Saksi utama kes liwat Ketua Pembangkang itu pada 1998, Ummi Hafilda Ali berkata, tidak mustahil Ahli Parlimen Gua Musang, Tengku Razaleigh Hamzah akan dilantik menjadi Ketua Pembangkang bagi menggantikan Anwar.

“Tidak mustahil ia berlaku kerana pada pengalaman saya, satu gelombang baru kini wujud dalam pembangkang apabila mereka sebenarnya mahu mencari ketua yang baru,” katanya kepada Utusan Malaysia di sini, hari ini.

Beliau mengulas desas-desus pembangkang yang cuba 'memikat' Tengku Razaleigh untuk memegang jawatan Ketua Pembangkang bagi menggantikan Anwar seperti yang didedahkan oleh Ahli Parlimen Bayan Baru, Datuk Seri Zahrain Mohamed Hashim, baru-baru ini.

Ummi Hafilda yang juga adik Timbalan Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR), Azmin Ali berkata, beliau sendiri amat terkejut dengan perubahan penyokong pembangkang apabila mereka datang berjumpa dengannya bagi mengetahui sikap Anwar yang sebenar.

“Perkembangan ini saya lihat sebagai satu desakan di peringkat bawah kepada pemimpin di atas supaya mencari pemimpin yang boleh dipercayai,” katanya.

Malah, katanya, beliau turut didatangi oleh salah seorang ahli keluarga Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat yang mahu mendengar sendiri cerita daripadanya mengenai Anwar.

“Setelah mendengar penjelasan saya, dia kesal kerana sikap Nik Abdul Aziz yang masih mahu menerima dan bersekongkol dengan Anwar,” katanya.

Ummi Hafilda berkata, sudah tiba masanya bagi Pas ‘meninggalkan’ Anwar memandangkan telah banyak rahsia demi rahsia mengenai Ahli Parlimen Permatang Pauh itu dan skandalnya terbongkar.

Katanya, penyokong pembangkang juga sudah mula muak dengan Anwar yang sentiasa mahu berdolak-dalik dengan isu-isu yang dihadapinya terutama kes liwat yang belum selesai di mahkamah.]

4 comments:

  1. Salam Ramadan En Ismail,
    Mamat tu kalau 1001 kali kantul pun dia tak heran. Orang kata muka dah tampal dengan kulit biawak!!!

    ReplyDelete
  2. masih terlalu ramai lagi puak2 pas totok yg percaya nwar berahi suci dlm dubur! payah dah nak sedarkan dia orang tu sbb dah jadi tabiat mrk menelan cerita pemimpin2 mrk bulat2 mcm taik kambing tanpa ada sedikitpun ragu2 seolah2 yg diceramahkan tu ialah hadith & sunnah yg sahih! walhal pemimpin2 pas adalah manusia biasa jua, bukannya maksum!

    ReplyDelete
  3. W'kumusallam enalrahim,

    Memang, memang muka si Mamat tu dah tebal, setebal kulit biawak. Tapi, kali ini dia betul2 kantoi...kita tunggu perkembangan selanjutnya. Berkuburkah kerier politiknya?...sama2 kita tunggu jika umur kita panjang...:)

    ReplyDelete
  4. Salam anti bohmau,

    Demi politik bro. Pas akan percaya apa juga yg di kelentung oleh si nuar tu. Mereka juga sanggup menjadi kuda tonggangan kepada DAPig kerana Anwar juga telah di perkuda2kan oleh DAPig. Itulah perjuangan Pas dan Pkr yg akan menghancurkan bangsanya sendiri.

    Oleh kerana pemimpin2 Pas tak sedar diri, menganggapkan diri mereka lebih tinggi martabatnya, maka inilah hadiah yg bangsa melayu dapat, dihina oleh bangsa lain. Kononnya merekalah memperjuangkan Islam, tapi itu hanyalah mainan kotor politik mereka dgn berselindungkan keagamaan. Pas memang HAMPEH..!!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...