Saturday, August 27, 2011

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI, MAAF ZAHIR & BATIN

[DARI MEJA IBM] :
Assalam Mualaikum w.b.t Salam Ramadan Salam Ukhwah dan Salam Sejahtera kepada semua
Tinggal beberapa hari sahaja lagi, kita umat Islam akan menyambut hari lambaran, Hari Raya AidilFitri. Semoga segala amalan puasa kita pada tahun ini dapat di terima oleh Allah s.w.t, insyallah. Jesteru itu, ramailah penghuni-penghuni kota yang akan berpusu-pusu untuk balik ke Kampung masing-masing. Maka lengganglah Kota ini, bak di serang oleh sang GERUDA.

Kepada rakan-rakan yang akan balik berhari- raya di kampung, sekiranya rakan-rakan semua memandu kenderaan sendiri, berhati-hatilah bila memandu, bila rasa mengantuk, berihatlah sebentar. Ingatkan orang yang tersayang bersama kita, jangan ada di antara ahli keluarga kita menanti dengan tangisan. Patuhilah papan tanda yang telah disediakan oleh pihak yang berwajib kurangkan kelajuan bila memandu, insyallah kita akan selamat. Pandu dengan cara yang berhemah, cermat, biar lambat asalkan selamat. Kampung kita tidak lari, mereka setia menanti kepulangan kita. Amin!

~ SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN, MOHON AMPUN DAN MAAF DARI HUJUNG KAKI SAMPAI KE HUJUNG RAMBUT, HALALKAN MAKAN DAN MINUM SEKIRANYA ADA, MOGA KITA BERJUMPA LAGI. IKHLAS DARI IBM & FAMILY ~
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...