Thursday, July 19, 2012

Pekung Sebenar PAS Akhirnya Terbongkar, Ahlinya Diperbodohkan!!

SEMALAM, Selangordaily.com memaparkan tentang FGVH yang telah memalukan dan membuka 'Pekung' sebenarnya Pas yang membodohkan ahli-ahlinya. Memang tepat pada masa dan ketikanya. biar ahli-ahli Pas tahu yang depa telah ditipu dan diperbodohkan-bodohkan oleh partinya sendiri. Oh kesianyan!

Siri memburuk-burukkan Felda telah lama dilakukan dengan menjadikan peneroka gagal, Mazlan Aliman sebagai komander isu berkenaan. Dari ceramah-ceramah, sehinggalah ke injunksi mahkamah, segalanya dilakukan demi menggagalkan apa jua usaha Felda untuk memberikan keuntungan kepada peneroka, dan institusi tersebut.
Apa yang diharapkan oleh pembangkang sebenarnya satu, iaitu memecahkan sokongan padu yang diterima oleh kerajaan dari kawasan-kawasan yang dianggap sebagai “fixed-deposit” Barisan Nasional.


Sila layari http://www.selangordaily.com/?p=4992 untuk cerita lanjut. Lepas itu anda para pembaca yang budiman, nilaikan sendiri dan fikirkanlah sejenak, kerana berfikir sejenak itu boleh merubah segla-galanya. Sekian dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...