Wednesday, July 4, 2012

Anwar Kata Nak 'bersara' Jika PR Kalah PRU Nanti.? Ini Tentu Gula-Gula Politik Anwar....


BERSARA? Anwar kata beliau akan bersara di dalam arena politik sekiranya Pakatan Rakyat kalah dan tidak dapat menawan Putrajaya. Boleh percaya ke kata Anwar ni?. Tapi...itulah yang beliau katakan dalam malaysiakini seperti yang dilaporkan di dalam  Financial Time semalam. Ada sesiapa terperanjat tak dengan kenyataan Anwar ni? Bagai IBM, segala apa yang dikatakan oleh pengkhianat no 1 negara ni, ibaratkan seperti orang yang terlalu 'desprate' yang mementingkan diri sendiri. Beliau memang terlalu terdesak untuk menjadi Perdana Menteri. Mana mungkin boleh bersara dari politik. Memandangkan usianya yang kian lanjut, maka katanya, 'now or never'.


Apabila IBM terbaca di dalam mk tentang kenyataan Anwar ni,  IBM tersenyum sendirian. Memang itulah modal terakhirnya beliau bagi meraih simpati dari rakyat dan para pengundi. Silap hari bulan ianya boleh mendatangkan hasil. Bijak, memang bijak si Al-juburi ni. Dengan apa sekali pun beliau mencari jalan bagi mencapai cita-cita beliau. 

Dalam masa yang sama, akhbar harian tersebut yang beroperasi di London, mengatakan bahawa di dalam usia 65 tahun, Anwar begitu kelihatan 'letih' untuk mentadbir sebuah negara seperti Malaysia ini. Ehhh..ehhh...sedar juga Anwar ni ye. Tapi....sebelum itu Anwar sempat berkata, beliau percaya perubahan kerajaan baru akan berlaku di dalam PRU ke-13 nanti. Ye ke?.....kalau gitu kenapa pulak kata nak bersara sekiranya PR tewas nanti, mana dia yang dikatakan Anwar konfiden PR boleh menang?. Kalut..memang kalut Anwar ni.

Itulah kepakaran yang dimiliki oleh Anwar Ibrahim yang juga di kenali sebagai 'sesumpah'. Hari ini dia kata lain, besok pulak lain. Bercelaru, berserabut....tapi, yang hairannya tu, masih ramai lagi pencacai-pencacai yang masih setia dan percaya pada Anwar. Kenapa ye, apa ilmu yang Anwar pakai?. Nak jugak tahu. Kot-kot boleh dapat congkil sikit ilmu yang Anwar pakai tu. 

Apapun, itu adalah tektik kotor yang Anwar pakai. Jangan pedulikan pasal dia ni. Beliau pun dah nampak letih dan lesu. Tengok aje le gambar dia tu. Kelihatan tua bebeno, kata orang Perak.  Kepada rakyat jelata, fikir-fikirkanlah sejenak setelah membaca apa yang IBM tuliskan ini, kerana berfikir sejenak itu boleh merubah segala-galanya. Sekian dari saya ~ IBM.

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 

1 comment:

  1. Kuasa Anwar semakin hilang akibat dah lama tidak meliwat jantan dan berzina. Anwar perlu meliwat dan berzina untuk menguatkan tenaga batin dan aura saktinya mempengaruhi manusia. Itulah perjanjian dan petua yang perlu Anwar turuti hasil ilmu yang dia ambil dari Tanah Jawa dan Siam.

    Orang yang kawan dengan khadam dan setan memang akan buat kerja-kerja yang setan suka.

    Hanya orang yang berilmu kenal orang yang mempunyai ilmu. Wallahualam

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...