Thursday, September 6, 2012

2 Agenda Penting Anwar : Jadi Presiden Dan Hancurkan Kuasa Sultan..Sialan!!


MEMANG Anwar bercita-cita tinggi. Dulu heboh nak jadi Perdana Menteri. Tapi...setelah dilihat cara dia bergerak, ramai yang berpendapat dan mendakwa mereka mempunyai bukti kukuh berhubungan penglibatan Ketua Pembangkang, Anwar Ibrahim dengan anasir asing selain bercita-cita menghancurkan kuasa Sultan dan dia berhasrat untuk menjadi Presiden.

IBM dapat maklumat dari seorang rakan India yang menjadi ahli Barisan Bersatu Nambikkai (NGO), bahawa mereka mempunyai bukti kukuh berhubungan penglibatan Anwar Ibrahim untuk menjadikan negara ini sebagai sebuah negara republik, dimana dia berhasrat untuk menjadi presidennya. Itulah dua agenda Anwar terkini.

Bukti yang ketara ialah apabila sambutan kemerdekaan peringkat negeri Selangor, Sultan diabaikan, tidak dijemput. Apa punya cerita ni, kata mereka. Oleh itu, pertubuhan NGO ini mencabar Anwar supaya membuat laporan polis dan bawa kes ini ke Mahkamah. Anwar ada berani kah? Kalau dulu Anwar beria-ia nak jadi Perdana Menteri, tapi kini tidak lagi. langkah dan nafsunya begitu tinggi sekali. Nak jadi Presiden pulak.

Kita tunggu dan lihat sejauh mana berkesan serta kejayaan Anwar dengan 2 agendanya itu.  Kerana, bagi IBM, jika sebagai manusia dan hamba Allah yang tinggal dimuka bumi ini, jika mempuyai niat dan hati busuk, allah swt tak akan izinkan dan perkenankan cita-cita seseorang itu. Apatah lagi jika ianya melibatkan negara dan masyarakat sekeliling. Biarkan Anwar dengan angan-angannya. Dan...biarkan dia dengan parti pakatan haramnya terus bermimpi untuk menawan Putrajaya.

Impian itu akan berkubur. Percayalah. IBM tak tipu....tapi....alahai!, korang fikirlah sendiri. Sekian dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA 
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...