Thursday, September 13, 2012

Terlalu Ramai 'Awang Hitam' : Keselamatan Negara Terancam...Senarai Hitamkan Mereka!!


IBM setuju sangat dengan apa yang ditulis oleh penulis tentang permasalahan dan pembanjiran Awang Hitam ke negara kita. Ianya bukan mendatangkan kebaikan atau pun berfaedah, tapi, mendatangkan bahaya dan ancaman pada negara kita. Mereka berlagak seolah-olah negara ini negara mereka. Berpoya-poya di sana-sini. Mengacau anak gadis tempatan. Dan kondomonium mewah yang mereka sewa tu seolah-olah bapak mereka yang punya. Ada yang bertanya, negara kita ni dah dijajah kembali ke? Adakah Awang Hitam ini boleh di ketegori sebagai penjajah?

Dan lagi.....tanpa segan-silu mereka minum minum keras di merata-rata tempat. Apabila mabuk mereka akan menggangu penduduk setempat. Bermcam-macam lagi perkara yang tak senonoh yang mereka buat.  Malah, pihak polis pun mereka tak takut. Tak makan saman si Awang Hitam ni. IBM rasa, sudah tiba masanya pihak yang berwajib memantau dan mengambil tindakan serius terhadap Awang Hitam ini. Ini bukan pertama kali pri hal laku si Awang Hitam ini dipaparkan di blog-blog, malah di akhbar-akhbar tempatan juga. Maka bertindak cepatlah wahai pemerintah sebelum semuanya terlambat. Rintihan dan rayuan yang IBM buat ni samalah seperti apa yang ditulis oleh penulis di bawah ini. Jom baca :

IBM petik dari Selangordaily.com :


















Jangan pandang ringan masalah ini. Harus dipandang serius oleh pihak yang berwajib. Mereka, Awang Hitam ni bukan kecik anak. Mereka ada link dari dalam dan luar negara. Rintihan IBM ni adalah rintahan rakyat jelata juga. KDN, apa tindakakan korang lepas ni. Nak bagi amaran je ke?Fikir-fikirkanlah. Semoga negara kita selamat dan aman damai. Sekian. Ikhlas dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...