Wednesday, September 5, 2012

Ambang Kemerdekaan : Khalid Gagap 'cover' Lubang. Anwar Hanya PENCERAMAH. Pulak Dah!!....

KALAU nak menipu tu biarlah kena pada tempatnya Khalid ooi. Dan kalau nak 'cover' lubang biarlah lubangnya tu kuat bagaikan kongkret. Tak mudah nak di korek. Tapi....apa sudah jadi Khalid. Rakyat Selangor bukannya bodoh. Hanya kuncu-kuncu ko je yang bodoh dan ikut telunjuk ko.

Memang si Khalid ni bodoh  tenget setanding dengan 'Pak Pandir'. IBM rasa Pak Pandir pun tidak le se bodoh Kahalid gagap ni. Ada ke lojik dia kata kehadiran 'punasihat' pakatan haram pada malam Majlis Sambutan Kemerdekaan peringkat negeri Selangor sebagai 'penceramah' bukan 'tetamu kehormat'. Dan....Anwar berucap hanya sebagai penceramah. Aduh!..benggapnya Menteri Besar Selangor seko ni.

Persoalannya di sini, adalah Si Khalid ini faham apa itu Majlis Sambutan Kemerdekaan dengan Majlis Ceramah. Kan ada perbezaan di antara dua Majlis ini. Tak pernah dibuat orang Majlis seperti Sambutan Kemerdekaan ada pencermah pulak. Selalunya yang berucap adalah tetamu kehormat seperti Sultan, Perdana Menteri atau Menteri Besar itu sendiri. Jadi, IBM nak tanya Khalid gagap ni, siapa Anwar dan apa jawatan dia di dalam kerajaan negeri Selangor?


Dan, kenapa pulak ada ceramah di Majlis Sambutan Kemerdekaan pulak pada malam itu. Seolah-olah ianya macam majlis politik pulak. Memang biol dan tahap anak haram jadah si Khalid ini. Memperbodoh-bodohkan rakyat dan langsung tidak menghormati Sultan kerana Sultan tidak dijemput pada malam itu. Siapakah yang lebih penting dan besar di antara Tuanku Sultan dan Anwar?

Fikir-fikirkanlah wahai Khalid gagap ooi. Jangan apabila di tekan, mulalah menyalahkan orang lain. Dan....yang menjadi mangsanya ialah Umno. sikit-sikit salah Umno. Haram jadah betui. Oleh itu, IBM sarankan agar Khalid memohon maaf pada Tuanku Sultan sebelum rakyat bangkit dan marah. Nanti lebih gagap si Khalid ni apabila rakyat memerontak.

Sekian. Pandangan bernas dari saya kerana saya tidaklah sebodoh si Khalid tu ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...