Tuesday, September 11, 2012

Kantoi!! Penafian Anwar Dan Pengawal Peribadinya Dibongkar!!


 SAKSI menunjukkan rakaman video pengawal peribadi Anwar Ibrahim mengacu pistol pada program Jelajah Merdeka Rakyat Merdeka PKR di Sungai Baru, Rim sebelum diserahkan kepada polis di IPD Jasin, Melaka, semalam.

SAKSI SERAH RAKAMAN VIDEO LELAKI ACU PISTOL PADA POLIS

APA lagi alasan dan penafian yang hendak dibuat oleh Anwar dan pengawal peribadinya tentang insiden 'mengacu pistol ke arah orang awam' di Melaka beberapa hari lepas. Dengan cepat Anwar menafikan perkara tersebut. Katanya, pengawai peribadinya tidak melakukan perkara itu. Penafian Anwar dibuat didalam sebuah akhbar tempatan.

Apapun, itu perkara biasa kita dengar. Anwar dan pakatan haram akan sentiasa menafikan segala apa yang mereka lakukkan. Semua yang mereka buat adalah betul, halal segala-galanya. Dan...akhirnya, mereka akan menunding jadi pada orang lain. Maka, yang kena tempiasnya adalah Umno. Umnolah dalangnya dan berbagai-bagai tuduhan, tomahan dilemparkan terhadap Umno.

Baca pengakuan yang dibuat oleh seorang hamba Allah yang sempat merakamkan kejadian tersebut. Petikan dari Utusan ONLINE :
















____________________________________________________________________________________________

Sejauh mana lakunan dan penafian Anwar, kita tunggu dan lihat siapa yang kena. Allah sentiasa bersama dengan orang yang benar. Bagaimana pun pihak polis diharap akan terus menyiasat dan dakwaan mesti dibuat sekiranya bukti itu kukuh dan soheh. Jangan diberi muka pada petaulang dan pengkhianat bangsa ni, kena diajar. Sekian dari saya  ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...