Friday, September 14, 2012

Abby Kutuk Orang Mengalahkan 'Ulamak' PAS. Mental Ke dia Ni??


Mentang-mentanglah dah bertudung dan berpayungkan Pas untuk masuk syurga, artis dah tak laku ni buat hal lagi. Kutuk dan hentam orang ikut sedap mulut dia. Kali ini rakan artisnya dulu, Zed Zaidi pulak jadi mangsanya. Bagi IBM, kalau betuilah apa yang Zed katakan tu, IBM sokong seratus peratus.  Memang itu pun yang Abby kejar dan mahu. Bila berceramah di pentas Pas , hentam orang kaw-kaw, maklumlah lumayan umpahnya. 

Berbeza selepas dia bertudung. Kononnya rezekinya disekat. susah nak cari makan lagi. Tapi....bagaimana degan artis-artis yang lain yang bertudung. Tak pulak diorang komplain. Jangan cari alasan dan jangan cari salah orang le Abby. Kamu teruskan lah kehidupan kamu dengan Pas tu. Belum tahu ko cium bau syurga. Jom baca macam mana Abby kutuk Zed Zaidi :

DIPETIK DARI Antarapos.com :



































Ada yang kata Abby ni sebenonya kesunyian dan gila talak. Sebab itu dia meroyan tak tentu pasal. Ingat nak hentam orang dia hentam. Kesian si Abby ni ye. Dan ada juga yang kata dia ni mengalami 'mental disturb'....hehehehe. WA. Sekian. Ikhlas dari saya ~ IBM


~ PAS is DEAD ~

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...