Wednesday, September 12, 2012

Langat 2 : Warning Khalid Gagap Pada Federal. Dia Ada Kuasa Penuh?? Puihhhh!!!

KENAPA le benggong dan degil sangat si Khalid gagap ni. Cukuplah penderitaan yang ditanggung oleh rakyat Selangor dibawah pemerintahan Pakatan Haram. Masalah demi masalah yang timbul. 4 tahun rakyat telah beri mandat pada mereka untuk menerajui negeri Selangor ini. Tapi.....lihatlah. Apa yang pakatan haram yang diketuai oleh si Khalid gagap ni buat pada rakyat Selangor? Pandai berjanji...itu je. Tapi, tidak ditunai. 

Isu terkini yang hangat diperkatakan ialah masalah air. Seluruh negeri Selangor akan menghadapi krisis air yang amat-amat kritikal menjelang tahun 2014. Jesteru, kerajaan pusat tangkas ingin membantu negeri Selangor dengan pembinaan loji rawatan air, iaitu Langat 2 dan tender terbuka untuk projek tersebut telah pun dibuka pada umum.  Tapi......hasrat murni kerajaan pusat itu di halang dan di politikan oleh kerajaan negeri Selangor yang di perintah oleh pakatan haram. Bermacam-macam dalih, alasan yang dibuat oleh Khalid n the gengs bagi mengaggalkan projek tersebut. Haram jadah betul. 

Tidak cukup dengan itu, kerajaan negeri Selangor dengan angkuhnya berkata, kerajaan negeri ada kuasa bagi menentukan siapa yang layak untuk diberi tender tersebut. Di pendekkan cerita, pakatan haram di Selangor ini memang pandai buat janji, janji di manifesto di PRU ke-12 dulu masih tidak tertunai, termasuklah janji Air percuma. Ramai rakyat di Selangor ini tidak dapat menikmati air percuma seperti yang dijanjikan oleh mereka. Maka, bangkitlah rakyat menuntut hak mereka (seperti gambar di bawah). Maka, janganlah pulak kerajaan pakatan negeri Selangor menunding jari dan salahkan Umno atau menuduh Umnolah dalangnya disebalik demonstrasi yang rakyat buat tu. Itu salah korang, janji korang tidak ditetapi. Kerajaan pembohong!!

Rakyat berdemo menuntut janji kerajaan negeri Selangor. Mana si Khalid gagap tu?

Info Tentang Tender Terbuka Loji Rawatan Air Langat 2. IBM Petik Dari : Antarapos.com :


























Khalid gagap nak tunjuk lagak dan sombongnya le tu. Dia tak sedar ke rakyat sedang marah dan akan humban dia dan pakatan haram di PRU ke-13 nanti. Tungguuuuu....ko tahu le nasib ko nanti. IBM bukan reka cerita, tapi....realitinya akan berlaku nanti. Sekian ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...