Saturday, September 1, 2012

Bas Jelajah 'Merdeka' Disimbah Cat Merah Dan Cermin Dipecahkan, Salah UMNO Lagi Ke??

 Gambar: Keadaan bas Merdeka Rakyat yang disimbah cat merah dan pecah cermin.

BAS dua tingkat yang dilancarkan semalam di dalam program Jelajah Merdeka Rakyat telah diserang oleh sekumpulan mereka yang tidak dikenali yang menyimbah bahagian hadapan bas tersebut dengan cat merah dan cermin bas telah dipecahkan dengan besi keluli. Serangan berlaku kira-kira jam 5.00 pagi tadi di Kota Baru. Walau bagaimanpun tiada laporan kecederaaan berlaku dan Datuk Seri Anwar juga dilaporkan selamat. Pelancaran 'Jelajah Merdeka Rakyat' dilancarkan semalam di ibu pejabat KEADIILAN  dan telah tiba di lokasi pertamanya di Bentong Pahang semalam sebelum ke Benta dan Macang.




SUMBER : Rakan-Rakan Blogger
_______________________________________________________________________
EKORAN INSIDEN INI UMNO JUGA YANG DISALAHKAN

IBM dah dapat agak dah. Perkara seperti ini mesti UMNO yang disalahkan dan menjadi target man. UMNO lah punca segala-galanya. Tengkorak korang. Pagi tadi IBM sempat meninjau dan singgah di beberapa blog pro-pembangkang. Apa lagi, sumpah keranah dan maki hamun mereka pada UMNO. Lagi, lagi UMNO. Haram jadah punya pembangkang. Korang nak pergi jelajah ke nak mampus ke itu korang punya pasal. Jangan nak babitkan UMNO pulak. Pi lah pusing satu dunia, tiada hal punya.

Rakyat  dah tahu, rakyat dah jemu dengan kerenah korang. Menghabiskan duit rakyat. Itu kerja korang. Beli bas yang mahal-mahal, tapi rakyat diabaikan. janji-janji PRU yang lalu masih tidak ditunaikan. Apapun, selamat menjelajah, moga korang mendapat pengajaran yang setimpal dan berbaloi le penjelahan korang. Ini bukan doa khianat atau dengki, tapi...hanya Allah s.w.t je yang tahu. Sekian. ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...