Tuesday, September 11, 2012

PRU Ke-13 : Jika PR Menang, PM Bukan Melayu. Confirm!!!!


Ini kot Calon Perdana Menteri Bukan Melayu Yang PR War-Warkan.  Apa Anda Semua Mahu Perkara Ini Berlaku? Fikir-Fikirkan.

MEREKA telah merancang begitu lama. Mereka begitu konfiden apa yang mereka hajati akan tercapai. Oleh itu DAPig akan bertanding lebih banyak kerusi berbanding dengan PKR dan PAS di PRU ke-13 nanti. Sekiranya Pakatan Haram menang, maka dah tentu DAP berkuasa dan 'demand' untuk menjadi Perdana Menteri.

Sekiranya ini benar-benar berlaku, apa PKR dan PAS boleh buat? Dimana Anwar, Nik Aziz, Hj Hadi dan yang lain-lain pada ketika itu? Adakah mereka akan jadi seperti 'tikus' kecut dan tunduk kepada kehendak DAP? IBM dapat rasakan, mereka akan terus dibuli dan dibuli oleh DAP dan mereka, PKR dan PAS akan jadi 'kuli batak' untuk DAP.

JOM KITA BACA KENYATAAN YANG DIBUAT OLEH BEKAS NAIB PRESIDEN PAS (gambar), DATUK NAKHAIE AHMAD YANG IBM PETIK DARI : Antarapos.com :
____________________________________________________________________________________________

Sekiranya berlaku, maka bermimpi ngeri le kita semua. Tapi.....IBM pasti rakyat semua akan bangkit, terutamanya orang-orang melayu, melayu Umno, bukan melayu PKR dan PAS. Mereka-mereka ni boleh belah dan mampus, lagi baik. Sekian....dari ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  2. Salam Talhah,

    Kenapa pulak jadi mcm ni? bukan IBM yg delete....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...