Wednesday, September 5, 2012

Suntikan RACUN Anwar Di Selangor Hingga Sultan Dipijak...Sial Punya Anwar!!


SUNTIKAN racun Anwar terhadap rakyat Selangor :-

“Buktikan semangat kemerdekaan dan cintakan negara dengan memilih Pakatan Rakyat pada pilihanraya umum akan datang”.
Sedangkan Khalid Gagap sendiri mendedahkan segala manifesto mereka bukan merupakan janji yang wajib mereka tunaikan.  Selama sepenggal ini pakatan haram memerintah Selangor 75% janji mereka mungkiri begitu sahaja tanpa ada rasa bersalah kerana mereka adalah manusia durjana yang tidak berpegang pada janji.
 
Manusia durjana yang bernama Anwar telah membuktikan kepada dunia dalam sejarah kampung buah Pala bagaimana ikrar adalah kat-kata untuk mereka perbodohkan para pengundi. Dengan berpegang kepada janji bulan bintang yang mereka taburkan mereka dengan mudah mampu memperbodohkan pengundi mereka dengan bagitu hina sekali. Jika sekali lagi mereka mampu memperlekehkan pengundi mereka dengan janji kosong maka penyokong pakatan haram ini bukan lagi bodoh macam lembu tetapi lebih teruk lagi dah jadi lebih bodoh macam babi yang makan najis sendiri.




Di saat seluruh  rakyat Malaysia begitu menghayati laungan ikrar sambil mengangkat tangan, kelihatan Anwar berdiri bersahaja sambil tersengih-sengih seolah-olah ia tidak memberi sebarang makna kepadanya. (Lihat gambar diatas).

Bagi manusia durjana laknatullah seperti Anwar ini segala ikrar kata-kata adalah pembohongan belaka dan terlalu murah. Dengan sebab itu Anwar durjana tidak mampu menyorok rasa gelihati melihat penyokong pakatan haram yang dengan mudah  telah dia perkotak-katikkan.

Anwar dengan sombong dan bongkaknya di Selangor menunjukkan satu tauladan yang amat kurang ajar kepada seluruh warga Selangor yang hadir. Sifat semulajadi beliau terang dan tanpa rasa malu, beliau engkar untuk tunjukkan kepada hadirin yang hadir bahawa beliau menjunjung kedaulatan negara yang masih mempunyai Sultan dan Raja ini.

Isu yang lebih besar adalah kenapa Sultan Selangor tidak dijemput seperti lazimnya selama 54 tahun negeri Selangor menyambut kemerdekaan peringkat negeri sendiri.


Inilah kali pertama sejarah politik negeri Selangor menyaksikan satu permainan politik yang rakus, sombong dan bongkak sehingga tidak menghormati institusi-institusi sedia ada termasuk institusi beraja. Dengan sedikit kemenangan dalam pilihan raya lalu mereka sudah “bersultan di mata, beraja di hati” sehingga Sultan sebenar dikesampingkan. Bayangkanlah jika mereka mempunyai kuasa yang lebih besar nanti.

SUMBER : Selangordaily.com
________________________________________________________________
Kalau jumpa Anwar dengan ular, elok le kita ketuk Anwar dulu kerana Anwar lagi berbisa daripada ular. Anwar memang amat-amat berbahaya kepada negara. Kata-kata ini IBM jumpa di dalam sebuah artikel. Dah lupa pulak nama artikel tu. Ikhlas dari ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Pasal apa nak kena angkat tangan. Angkat tangan hanya untuk golongan marhain sahaja, Kalau dah taraf sama dengan Sultan memang tak payah angkat tangan. Mana ada Sultan angkat tangan. Biar betul artikel ni. Jangan hanya pandai dok mengata kat Nuar ni. Semua rakyat perlu angkat tangan untuk buktikan taat setia kat dia.

    ReplyDelete
  2. Salam Maklarcalo,

    Maknanya si Anwar ni sama taraf dgn Sultan le?....go to 'hell'...kalau dh pengkhianat tu memang tu perangainya. Ini ke manusia yg di war-warkan oleh pakatan haram utk menjadi pemimpin no1 negara?....balik kg le ko Nuar dan duduk dlm reban ayam. Lagi baik.

    Kepada bro ni, artikel yg IBM tulis ni tak salah. IBM bukan dok mengatak Nuar. Tapi...tahap ni yg MERABAN ni seolah-olah dia terlalu 'desprate' nk jadi PM hinggakan sultan pun dia tak hormat. WA. fikir-fikirkanlah. Selamat 'beramal'. Ikhlas ~ IBM

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...