Thursday, August 1, 2013

BETINA RUPANYA. INGATKAN JANTAN@CHETZ YUSOF

KHAMIS 01 OGOS 2013
SIAL punya betina. Mati-mati ramai yang ingat pembikin video yang menghina Islam baru-baru ini seorang lelaki. Apa tidaknya. Dengan berbaju melayu berwarna hitam lagaknya memang seperti seorang lelaki. Episod penghinaan ini telah terjawab apabila polis menahan seorang wanita (betina) melayu yang bernama Maznah Mohd. Yusof, jurulatih anjing yang dipercayai terlibat dalam rakaman video menghina Islam bertajuk ’1 Hari Di Hari Raya’ ditahan polis petang ini.

Wanita berusia 38 tahun itu ditahan di Bukit Beruntung kira-kira pukul 3 petang sebelum dibawa ke Jabatan Siasatan Jenayah Komersial, Ibu Pejabat Polis Bukit Aman untuk disiasat mengikut Seksyen 298A Kanun Keseksaan. Kalau boleh, tahan sahaja betina sial ini di dalam lokap. Manusia seperti dia ini harus di ajar kerana begitu biadap menghina agama Islam. Memang perbuatannya menguris hati umat Islam di negara ini. Ramai yang mengeluh dan bertanya, kenapalah sejak kebelakangan ini Islam selalu dicemuh dan dihina?

Oleh itu, untuk menyedarkan semua bangsa di negara ini, supaya berhati-hati dan jangan terlalu celupar dan mengambil kesempatan menghina agama bangsa lain. Sebagai sebuah yang negara yang majmuk dan berbilang kaum, pengamalan dan kepercayaan kepada agama-agama masing-masing tidak disekat. Rakyat di negara ini bebas menganut apa juga agama yang mereka kehendaki, tetapi, orang-orang melayu adalah penganut agama Islam dan agama Islam adalah agama rasmi persekutuan. Ini tidak boleh dinafikan. 

Dalam kes yang memalukan ini, IBM harap kerajaan dapat bertindak  dan menghukum betina bangsat ini dengan hukuman yang berat supaya ianya menjadi tauladan kepada individu-individu yang lain yang berhajat untuk menghina agama Islam. Bagi pandangan IBM, cukupalah penghinaan terhadap agama Islam ini. Ianya mesti diberhentikan. Jangan cabar kesabaran kami umat Islam. Kalau ianya berterusan, dan apabila umat Islam di negara ini sudah hilang sabar.....buruk padahnya. Oleh itu, fikir-fikirkan dan renung-renungkan. ~ IBM

TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

4 comments:

  1. Salam Perjuangan,
    Mohon jasa baik tuan blog ini dapat pautkan blog kecil kami di blog anda.

    http://st4jasin.blogspot.com/

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W'kumusalam.

      Insyallah akan saya pautkan. Selamat berjuang kembali.

      Delete
  2. Lihat tulisan blog "Outsyed the blog" berhubung dgn perkara yg sama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Admin canonkapit,

      Terima kasih di atas info berkenaan.

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...