Thursday, February 25, 2016

TUN MAMAK MAHATHIR DARI PEMIMPIN MUNGKIN KE PENJARA.....RUGINYA!

KHAMIS, 25 FEBRUARI 2016
Apabila beliau di siasat berhubung tulisannya yang menuduh bahawa peguam negara berat sebelah kerana membesaskan Najib dari sebarang salah laku dalam 1MDB. Beliau turut mengeluh seolah – olah pihak polis tidak menjalankan penyiasatan dengan telus kerana hanya beliau sahaja yang di soal siasat, dan kenapa tidak menyiasat peguam negara. Tun Mahathir tetap berdegil seperti menegakkan benang yang basah dengan mempersoalkan kenapa hanya beliau yang disoal kenapa yang lain tidak disoal seolah – olah hanya dia sahaja yang melakukan kesilapan. Tidak hanya dengan meninggi diri, Mahathir juga dengan bongkak menegaskan bahawa Apandi wajib bersumpah dengan Al – Quran bagi membuktikan bahawa dia tidak terlibat atau berat sebelah dalam kes tersebut. 

Sepatutnya, Tun Mahathir didalam usia yang begitu lanjut, bila-bila masa saja pi, kata orang Kedah, berihat, ke Masjid beramal-ibadat, minta ampun kepada tuhan segala dosa yang telah dilakukan semasa beliau menjadi Perdana Menteri. Ini tidak, Tun M dilihat seperti ingin 'menongkat langit', tidak cukup 22 tahun beliau menjadi Perdana Menteri dan menceburi arena politik yang agak panjang. Beliau dilihat seperti hilang ingatan yang mana beliau menggangap beliau sebagai 'Mr Perfect', apa yang beliau buat semua betul. Persoalannya bila Tun Mahathir hendak bersumpah dengan Al – Quran bahawa selama pemerintahan dan semua tindakan serta desakan beliau terhadap pengunduran Najib ini telus dan tidak ada sebarang kepentingan peribadi kepada beliau, persoalannya bila Tun Mahathir hendak bersmpah dengan Al – Quran? 

Nampaknya Tun Mahathir lebih rela bersekedudukan dengan Anuar di dalam penjara berbanding bersumpah dengan Al – Quran. Itulah bekas Perdana Menteri yang dibanggakan selama ini, dengan tingkah laku beliau ini, semakin beliau berusaha untuk menjatuhkan Dato’ Seri Najib, semakin terlondeh seluar serta pekong beliau selama ini, agenda tersorok Tun Mahathir juga sedikit demi sedikit kian terdedah. Moga Tun Mahathir balik ke pangkal jalan. Dari saya ~ IBM #UMNOpjutetapdihatiku#kita1hati#kekalnajib.

3 comments:

  1. Itu mungkin kifarah. Jalani hukuman di dunia dahulu sebelum di akhirat

    ReplyDelete
  2. saya mengucapkan banyak terimakasih kepada KI HADAK yang telah menolong saya dalam kesulitan,ini tidak pernah terfikirkan dari benak saya kalau nomor yang saya pasang bisa tembus dan ALHAMDULILLAH kini saya sekeluarga sudah bisa melunasi semua hutang2 kami,sebenarnya saya bukan penggemar togel tapi apa boleh buat kondisi yang tidak memunkinkan dan akhirnya saya minta tolong sama KI HADAK dan dengan senang hati beliau mau membantu saya..,ALHAMDULIL LAH nomor yang dikasi KI semuanya bener2 terbukti tembus dan baru kali ini saya menemukan dukun yang jujur,jangan anda takut untuk menhubungiya jika anda ingin mendapatkan nomor yang betul2 tembus seperti saya,silahkan hubungi KI HADAK DI 085=259=457=111 ingat kesempat tidak akan datang untuk yang kedua kalinya dan perlu anda ketahui kalau banyak dukun yang tercantum dalam internet,itu jangan dipercaya kalau bukan nama KI HADAK

    ReplyDelete
  3. Selamat atas kemenangan member setia kami ,
    User id : ROM***
    Kemenangan : Rp. 9.437.302
    jagan sampai ketingalan kamunya .
    Di jamin seru dan kakak bisa menang jackpotnya lebih gampang loh kak
    UNTUK DEPOSIT PULSA TELKOMSEL DAN XL ( FREE POTONGAN )
    Link alternatif :
    JUSNAGA.COM
    JUSNAGA.ORG
    JUSNAGA.NET

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...