Monday, March 28, 2011

Gempar !! Nasharuddin nak keluar Pas??

Assalamualaikum Semua.

Mengikut cerita terbaru, Timbalan Presiden Pas, Nasharuddin Mat Isa tidak akan bertanding untuk mempertahankan jawatan itu. Jika benar, persolannya adalah mengapa?...dan satu lagi persoalan yang menyusul, siapakah yang akan dipilih untuk mengisi kekosongan yang ditinggalkan?

Ada dua nama besar dalam Pas, yang dipercayai mempunyai penyokong paling ramai dalam kalangan pemimpin pelapis parti tersebut. Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man dan seorang lagi, Datuk Husam Musa.

Dalam pemilihan 2009, Husam mencabar Nasharuddin dengsan alasan, sudah ada keraguan dalam kalangan ahli Pas soal hubungan sulit dengan UMNO berkaitan isu Kerajaan Perpaduan yang secara sinikal ditujukan kepada Timbalan Presiden itu.

Hal ini juga membuat TGNA melenting dan sambil menyindir Nasharuddin supaya dia memasuki UMNO dan tinggalkan parti Pas. Mungkin sudah sekelian lama Nasharuddin menyimpan rasa dan sudah sampai masanya dia mengundurkan diri untuk meninggalkan Pas yang mana perjuangan mereka sudah lari dari landasan yang sebenar.

KALAU BETUL-BETUL USTAS NASHA INGIN KELUAR DARI PAS DAN INGIN MENYERTAI UMNO, AMATLAH DI ALU-ALUKAN. HEHEHE....SAYA HANYA MEMBERI PENDAPAT SAJA. SELEBIHNYA TERPULANG KEPADA PUCUK KEPIMPINAN TERTINGGI PARTI SAMADA MENERIMA BELIAU ATAU TIDAK. LAGI PUN KENYATAAN USTAZ NASHA KELUAR DARI PAS, BELUM ADA KESOHIHANNYA. KITA TUNGGU PERKEMBANGAN SELANJUTNYA. IKHLAS DARI : IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...