Tuesday, March 22, 2011

Anwar Kantoi Lagi. Terjerat dgn jeratnya sendiri....

Anwar didalam sidang akhbarnya semalam menafikan dia bukan lelaki dalam video seks

Assalamualaikum semua.
Cerita hangat yang mengemparkan di seluruh negara. Jom baca.....

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dengan keras menafikan dakwaan bahawa beliau merupakan lelaki dalam video seks yang didedahkan pagi ini.

Bercakap dalam satu sidang media petang ini, Anwar menyifatkan dakwaan seks itu sebagai "fitnah jahat" dan "jijik" yang "diselaras di peringkat kuasa tertinggi."

Katanya, lagi, tuduhan berkenaan juga bertujuan mengaibkan beliau dan keluarganya.

Pada masa video itu dikatakan dirakamkan, Anwar berkata beliau berada di rumah bersama kakitangannya, isterinya Datuk Seri Dr Wan Azizah Wan Ismail serta anak-anak dan cucu-cucunya.

Kemaskini Twitter, Facebook

Katanya, beliau juga telah mengemaskini Twitternya pada masa itu, yang akan membuktikan bahawa beliau bukan lelaki dalam video tersebut. [KLIK] untuk cerita selanjutnya.

Belum tengok video tu lagi, Anwar sudah menafikannya. Dan yang dia tahu tentang perut buncit tu saja, bagaimana dgn adegan yg lain pulak..?...huhuhuhu...kantoi, kantoi ko nuar kali ini......IBM

2 comments:

  1. Bangang betul... Biasa la tu nak raih simpati masyarakat disaat PKR tenat sekarang ni... Mulalah nak buat konspirasi salahkan orang tu orang ni...

    ReplyDelete
  2. canang : Salam. Anwar skrg ibarat cacing kepanasan. Bagi pandangan sya, video seks tersebut dia yg reka utk mengaburkan mata rakyat dan memerangkap kerajaan BN. dia memang bijak, licik. Harap kerajaan BN tida terikut-ikut rentak Anwar dan teruskan kes liwatnya, bila bersalah terus hantar ke sungai buloh. Aman Malaysia ni tanpa Anwar..:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...