Thursday, March 3, 2011

Rupa-rupanya Pas takut pada Ummi Hafilda..


ASSALAMUALAIKUM SEMUA.

Saya nak cerita sikit ni. Rupa-rupanya Pas ni pengecut. Mereka takut pada Ummi Hafilda dan memfitnah UMNO dan menuduh Umno macam budak-budak gunakan Ummi. Cuba baca sedikit maklumat tentang Pas yg bodoh dan amat terdesak dan sebenarnya merekalah yg berperangai kebudak-budakkan..........

JASIN, 3 Mac: Pengarah Pilihan Raya PAS PRK Dun Merlimau, Datuk Abdul Halim Abdul Rahman menyifatkan Ummi Hafilda sebagai askar upahan Umno BN untuk membantu kempen mereka.

Abdul Halim tidak menolak kemungkinan Ummi dibayar Umno BN untuk menimbulkan kebencian rakyat kepada Pakatan Rakyat khususnya PKR.

“Dia ini dipanggil macam askar upahan, saya lebih percaya dia dibayar.

“Saya sifatkan Ummi Hafilda ini sebagai askar upahan,” kata beliau pada sidang media di markas induk PAS, di sini hari ini.

Beliau yang juga ahli Parlimen Pengkalan Chepa bagaimanapun berkata, Ummi digunakan pada waktu yang tidak tepat dan tidak memberikan impak yang besar kepada pada PRK di Merlimau ini.

* BAGI SAYA TUDUHAN YANG TAK BERASAS ITU KERANA PAS SUDAH KEHABISAN MODAL. KONONNYA NAK MEMBELA RAKAN KONGSINYA SI ANWAR SI AL-JUBURI. - IBM

4 comments:

  1. Ummi Hafilda ni mmg askar upahan
    Jgnlah baca Utusan terlalu bnyk...Utusan penuh dgn fitnah yg akan menimbulkan masalah perkauman...Blog ni sama saja dgn Utusan

    ReplyDelete
  2. EARNMONEYONLINE,

    YANG HANGPA PI BACA BLOG NI PASAI APA? KATA FITNAH? ORG PAS NGAN PKR TAK BACA UTUSAN LAH..

    ReplyDelete
  3. EarnMoneyOnline : Dan saya juga nasihat hampa semua, buat apa baca Harakah dan suarakeadilan terlalu byk. Semuanya fitnah dan bohong semata-mata. 2 akhbat ni lah yg sebenarnya askar upahan Pakatan Reput (PR). Tak lama lagi reput le.....:)

    ReplyDelete
  4. ajai62 : Depa semua ni dah x ada modal. Kerja depa menabur fitnah merata-merata.....

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...