Monday, September 10, 2012

Gila!! Peliwat Dan Pengkhianat Negara Masih Lagi Menabur Janji Dan Berlagak Diktator Dalam Ceramahnya Semalam. Gila...Memang Gila!!!

TERLALU ghairah nak jadi Perdana Menteri, Anwar sanggup buat apa saja. Berbohong, berjanji, fitnah? Apa lagi yang Nuar tak buat. Dia dia pandai berlakun dan pandai mendapat simpati dari orang ramai. Baru dua hari lepas di Melaka, kita dikejutkan dengan tindakan ganas pengawal perbadinya yang mengacukan pistol kepada orang ramai yang tidak bersenjata. Idea sapa tu?....IBM yakin itu idea dari Anwar.

Dan....semalam pula, di Ampang, si peliwat dan pengkhianat negara ini pula mengumumkan tindakan SAMSENG yang akan beliau lakukan pada hari pembuangan undi di PRU ke-13 nanti. Nak tahu apa pengumuman Anwar tu?...jom baca :

SUMBER YANG IBM PETIK DARI : antarapos.com


____________________________________________________________________________________________

Bayangkan, belum apa-apa lagi dah tunjuk sikap sebagai seorang diktator. Bagaimana jika dia memerintah dan menjadi Perdana  Menteri. Aduh....jahanam negara dan meranalah kita semua rakyat. Maka, fikir-fikirkanlah sebelum membuat sesuatu keputusan. Ikhlas dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

3 comments:

  1. Otak dah tak betul dah tu, tupasal merepek tak tentu hala. Anwar ni sebenarnya sudah putus harapan jadi kekacauan jiwa membuatkan dia merepek meracau macam orang gila........

    ReplyDelete
  2. Salam MELAYUJATI,

    Memang si Anwar dah tak betul. Kerana terlalu gila dan tamakkan jawatan, dia dah jadi sasau tahap maksimum. Kita sama2 doakan agar dia gila dan masuk ke Tampoi/Tanjung Rambutan.

    ReplyDelete
  3. Saya rasa jangan dimasukkan ke Tampoi. Tampoi sekarang dah maju dan pesat membangun. Rakyat Johor tentu tak rela Tampoi di jahanamkan nanti.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...