Wednesday, September 12, 2012

Rakyat Saman Khalid. Makin Tergagap Le Dia. Padan Muka!!!

KAMARUDIN yang mewakili 711 plaintif bercakap kepada para wartawan selepas memfailkan saman tuntutan terhadap kerajaan negeri Selangor di Shah Alam semalam.
INILAH akibatnya bila hanya pandai berjanji. Rakyat bukannya bodoh. Sekali dua bolehlah. Tapi...ini dah sampai 4 tahun, dan dah nak habis tempoh memerintah masih lagi janji tak tertunai. Kalau isu seperti ini si Khalid gagap masih lagi berdolak-dalik, besar kemungkinan berkuburlah politik dia dan hancurlah puak-puak pakatan haram di Selangor ni. Jadi, janganlah nak salahkan rakyat bila mereka menyaman ko. Dan jangan salahkan orang lain pulak. Kalau tak tahu mentadbir dan bongkak pulak tu, elok benarlah ko berambus dari negeri Selangor ini. UMNO/BN sedia menanti dan mengambil alih.

Kalau nak diikutkan dalam agama Islam segala janji mesti ditunaikan. Kalau tidak akan dituntut di akhirat nanti. Takkan le si Khalid ni tak tahu langsung hukum-hakam agama apatah lagi sekutunya pulak parti Pas. Kan itu parti Islam dan parti yang menegak dan memperjuangkan Islam. Mustahil Khalid gagap tak belajar dari Pas. Apapun, kepada Khalid bersiap sedialah pergi ke Mahkamah. Berdepanlah dengan rakyat mu disana. Jangan tergagap lagi sudahlah...hehehe.

Sedikit Berita Yang IBM Petik Dari Sebuah Akhbar. Jom Baca : 

RAKYAT SAMAN MENTERI BESAR SELANGOR




















Padan muka ko Khalid. Inilah balasanya orang yang munkir janji. Itu baru di dunia. diakhirat nanti bagaimana? Ko jawap le sendiri. Nik Aziz tak akan tolong ko. Dalam kubur nanti, masing-masing jawap. Lu fikir le sendiri. Dari saya ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

1 comment:

  1. Salam Ustaz.

    Saya tak kutuk org. Tapi..itu adalah realiti. MB yg selalu mendahulukan politik, berjanji, tapi x di tepati, maka allah tunjukkan di dunia ini, x payah tunggu di akhirat nanti. Dan..janji itu adalah janji dari Manifesto PRU...mestilah dituntut. Apa, Pas bila buat janji, x boleh di tuntut ke?..Pas apa namanya tu, Islam apa namanya tu?....lu fikir le sendiri bro ustaz yg baru nk start....:)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...