Tuesday, August 6, 2013

DIKERAT SEPULOH PUN DAP TAK AKAN BUAT PEMILHAN CEC SEMULA KATA LGE!! SAH!! DAP ADALAH PARTI HARAM JADAH..

SELASA, 06 OGOS 2013
KERANA takut kalah sekiranya diadakan semula CEC, Lim Guan Eng serta geng-geng DAP yang lain tetap dengan keputusannya sebelum ini yang enggan mengadakan pemilihan semula Jawatankuasa Eksekutif Pusat (CEC) selagi Jabatan Pendaftaran Pertubuhan Malaysia (ROS) tidak menjawab tuntutan parti itu yang mahukan penjelasan mengenai sebab-sebab parti perlu berbuat demikian. Setiausaha Agungnya, Lim Guan Eng berkata DAP tidak akan mematuhi arahan ROS tanpa sebarang alasan munasabah. Guan Eng begitu marah dengan ROS dan berkata, siapa ROS, apa dia ingat di Raja kah? . Hehehe...memang Guan Eng tengah terdesak. Katanya ROS langsung tak beri sebab dan membuat pengumuman dahulu sebelum menjawab surat. Bengang betul nampaknya cinabeng DAP ni.


Seperti biasa, Lim cuba memberi alasan dan menyalahkan pihak lain diatas kesilapanya dan permain kotornya itu,  berkata DAP akan hanya menerima arahan itu jika ROS memberi alasan mengapa ia tidak berpuas hati dengan penjelasan parti berhubung perjalanan CEC pada 15 Disember lepas. Semalam Pendaftar ROS Datuk Abdul Rahman Othman dalam satu kenyataan berkata DAP seharusnya mengutamakan pelaksanaan keputusan yang dibuat oleh ROS kerana itu keputusan terbaik dan mencerminkan permintaan akar umbi DAP. Lim yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang mendakwa tindakan ROS mengarahkan DAP membuat pemilihan semula CEC adalah berunsur penganiayaan dan dendam politik. Bagi pandangan IBM, Guan Eng patuttanyalah diri sendiri, siapa menginaya siapa?

Katanya lagi, DAP juga (akan terima arahan) jika ROS jelaskan di bawah peruntukan undang-undang mana arahan pemilihan semula CEC diberikan. Masih tak mengaku akan kesilapan yang dilakukan, beliau berkata walaupun DAP terdapat kesilapan tetapi pemilihan CEC pada Disember lepas adalah bersih. Bersih??..Puiii!! Disamping itu beliau katanya, akan memfailkan saman fitnah terhadap beberapa organisasi media tempatan yang dikatakan telah mengeluarkan laporan palsu terhadap DAP. Pada 30 Julai lalu, ROS mengarahkan DAP mengadakan pemilihan semula CEC dan memaklumkan ia tidak berpuas hati dengan penjelasan yang diberikan oleh parti itu berhubung isu penyelewengan undi pada pemilihan CEC dan isu manipulasi undi membabitkan 547 perwakilan.

Apapun, memang jelas, Lim Guan Eng dan geng-gengnya yang lain, termasuk pengerusinya, Karpal Singh dan penasihatnya. Lim Kit Siang, memang tak ada telo dan takut dengan bayang-bayang mereka sendiri. Dulu, mereka-mereka ini mendabik dada memperlekehkan parti orang lain termasuk Umno yang kononya mengamalkan politik kotor, rasuah dan tidak telus. Tapi, apa jadi dengan mereka sekarang, ada ketelusan ke? Malah lebih teruk dari apa yang mereka cakap. Cakap tak serupa bikin, meludah kelangit terkena muka sendiri. Kalau IBM jadi pengerusi ROS dah lama IBM batalkan pendaftaran DAPigs ni. Padan muka ~ IBM
DAP MEMANG PARTI RASIS. INGAT DAP INGAT KOMUNIS
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA

2 comments:

  1. Adakah anda semua tahu, difahamkan LGE dan konconya sedang berusaha melobi kesemua 547 perwakilan DAP tersebut.Apabila kesemua mereka telah bersetuju utk memberikan sokongan sepenuhnya, barulah LGE akan membuat pemilihan semula.
    Satu satunya tektik kotor yg telah dpt dihidu oleh pihak tertentu, kalaulah setiap perwakilan ditawarkan 1 juta seorang, LGE cuma memerlukan hanya 547 juta sahaja. Jumlah itu jauh lebih murah daripada kehilangan jawatan KM

    ReplyDelete
  2. Unknown.

    Salam, Selamat Hari Raya Aidilfirti maaf zxahir & batin. Thakns for the info. Itulah sebenarnya wajah LGE dan DAP. Mereka dah kaya raya dan kini mereka (Cinabeng) ingin memiliki negara ini sepenuhnya. Was kaum2 ku sekalian. Jangan kita org2 melayu merampat di negara sendiri. Mari kita hapuskan Pakatan rakyat khsusnya DAP dan PKR....PAS boleh dimaafkan...tapi kena hati2 juga dengan mereka2 ini.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...