Tuesday, October 20, 2015

UNDI TAK PERCAYA?? NAJIB TERSENYUM LEBAR......

SELASA, 20 OKTOBER 2015
1437H
SALAM, SALAM 1 MALAYSIA, SALAM SEJAHTERA, SALAM PERPADUAN DAN SALAM SEHATI-SEJIWA

BUKAN nak cakap besar, bukan nak menabik dada, tapi, bagi Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak, isu undi tidak percaya yang akan diusulkan oleh pembangkang adalah perkara biasa. Tiada apa yang harus dibimbangkan dan memeningkan kepala. Jesteru, Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak hanya tersenyum ketika berdepan soalan berkaitan usul undi tidak percaya yang dikemukakan padanya. 
Beliau memberikan reaksi itu ketika ditanya sama ada beliau bimbang terhadap usul yang dibuat terhadapnya itu. Usul itu dikemukakan oleh Cina gampang haram jadah, Hee Loy Sian (PKR-Petaling Jaya Selatan) susulan wang RM2.6 bilion dimasukkan dalam akaun peribadinya. Difahmkan Perdana Menteri akan hadir di parlimen hari ini untuk menjawab soalan berkaitan Majlis Keselamatan Negara (MKN). Kita tunggu perkembangan selanjutnya. 
Dengan senyuman yang diberi oleh DS Najib membuat pembangkang jadi lebih benggang. Huhuhuhu...senyuman itu satu 'sedekah'. Anda semua macam mana?Senyumlah.....teruskan beri senyuman. Tapi....jangan ikut senyum Mamak Mahathir Kutty. Senyum si tua bangka tu senyum 'Mahafiraun'....bahaya....bahaya pada kita semua sebagai rakyat Malaysia yang cintakan kedamian. Dan....si tua bangka tu memang 'rasis'. dan nyanyuk. Wasallam. Dari saya ~ #IBMPJUTETAPDIHATIKU.

8 comments:

  1. Salam untuk semua yang membaca artikel ini, setiap kali saya membaca penulisan sdra IBM, beliau akan memcipta dosa untuk dirinya..saya rasa kecewa kerena beliau masih lagi mereka cipta dan membawa kita kemuka pengadilan di akhirat jika kita melibatkan diri bersamanya dan nasihat saya.. jangan kita sekali-kali mengikut jejaknya mengikut landasan yang direka ciptanya. Salam Maal Hijrah dan sama-sama lah kita beristifar agar hapus segala dosa yang lalu..Maaf jika terkasar bahasa untuk sdra

    ReplyDelete
  2. bersenyum-senyumlah dahulu..luaran mesti kena tunjuk kat rakyat kita tenang..dalam hati tu dah start menghitung hari dah tu..thanks

    ReplyDelete
  3. KUATNYA KIPAS BRO ADMIN....MALAYSIA DAH NAK KARAM PUN KAO KIPAS GILER...HAHAHA PENCACAI PENJILAT TEGAR

    ReplyDelete
    Replies
    1. kipas bg org yg sakit jiwa dan meroyan sebab tak dapat jatuhkan Najib.
      mungkin dr puak mamak atau puak PRngok. sepakat skrg utk jatuhkan seorang manusia dr jawatannya yg dipilih oleh rakyat.

      Hari2 main isu yg sama..basi meloyakan!

      Delete

  4. AMBOI2 crown bridge.. kau ni riak ujub nak amik kerja para Malaikat pulak ke menjatuhkan dosa kepada orang? Dosa pasal apa? Pengadilan apa? meroyan krn Najib belum dijatuhkan lagi?

    Pengadilan keatas perompak2 besar yang pura2 berbaik dan mahu jatuhkan Najib itu kau tak mau ulas kah?

    Cerita malaysia nak karam nak muflis nak hancor sejak aku mula celik mata.. ini lah propaganda musuh2. IBM buat dosa apa dia crita prihal PM tenang. Semakin meroyan penentang najib dr pihak mamak dan rba dapigs sampai tak boleh terbaca apa2 cerita baik tentang Najib..

    Malaysia akan karam hancor kalau Najib letak jawatand an biarkan syaitan bertopeng si alim mengambil alih negara!

    ReplyDelete
  5. Saya ingin berbagi cerita kepada anda bahwa saya ini JAMAL ISMAIL seorang TKI dari malaysia dan secara tidak sengaja saya buka internet dan saya melihat komentar IBU DARNA yg dari singapur tentan AKI MAULANA IBRAHIM yg telah membantu dia menjadi sukses dan akhirnya juga saya mencoba menghubungi beliau dan alhamdulillah beliau mau membantu saya untuk memberikan nomor toto 6D dr hasil ritual/ghaib dan alhamdulillah itu betul-betul terbukti tembus dan menang RM.230.000 Ringgit ,kini saya kembali indon membeli rumah dan kereta walaupun sy Cuma pekerja kilang di selangor malaysia , sy sangat berterimakasih banyak kepada AKI MAULANA dan jika anda ingin seperti saya silahkan Telefon AKI MAULANA Ibrahi di 0823-85950389 Untuk yg di luar indon telefon di +62823-85950389, Atau >> KLIK DISINI <<
    saya juga tidak lupa mengucap syukur kepada ALLAH karna melalui AKI MAULANA saya juga sudah bisa sesukses ini. Jadi kawan2 yg dalam kesusahan jg pernah putus asah, kalau sudah waktunya tuhan pasti kasi jalan asal anda mau berusaha, ini adalah kisah nyata dari seorang TKI, Untuk yg punya mustika bisa juga di kerjakan narik uang karna AKI MAULANA adalah guru spiritual terkenal di indonesia. Untuk yg punya rum terimakasih atas tumpangannya.






    Penarikan Uang Ghaib Oleh KIAY MAULANA IBRAHIM
    1.UANG SUKARNO TERLIPAT SENDIRI
    2.MUSTIKA BESI ANTI KULIT/CUKUR
    3.MUSTIKA MANUSIA ANTI KULIT/CUKUR
    4.MUSTIKA MERAH DELIMA ANTI KULIT/CUKUR
    5.MUSTIKA KERIS BERDIRI ANTI KULIT/CUKUR ATAU MUSTIKA APA SAJA YG PENTIG PUNYA KEKUATAN/KE AMPUHAN,JIKA BERMINAT >> KLIK AKI MAULANA DISINI << ATAU HUB:AKI MAULANA IBRAHIM TLP.0823-85950389 TRIMA KASIH

    ReplyDelete


  6. Pukulan Maut Anak Johor - Kami Tak Kebulur Jawatan Dlm UMNO!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Singkir Muhyiddin - Puteri UMNO Makin TOLOL Macam Wanita UMNO!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Agenda Busuk Tun M Vs Mukhriz - Karier Politik Najib & Zahid Dlm Bahaya!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<


    ----------------------------------------------------------------
    Debaran JAN 2016 - Misi 'Adik2 Sayang' MELUDAH UMNO Bermula!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<
    ----------------------------------------------------------------

    ReplyDelete
  7. woi hampa dengaq aku nak kata .Kalau benda tu elok , takkan Dr. Mahadzir nyayok nak bagi rosak kot . Dia bukan macam hampa , jack sana jilat pungkoq sini kerana cari project , kerana nak satu dua juta . duit tok arab kunun !! Hampa ingat UMNO keturunan mak bapa hampa punya ka ? orang lain tak peraya tumpang .Cina, India semua hampa kata pendatang . Ni La sekolah tak taramana . Tengok rumah cina 4 tingkat di jalan wat siam Jitra . Sambe ,kayoh basikal kereyau , " WOI KAPIAK DUNIA AMBIK LAH KAT HAMPA " macam dia dah 100% akan dapat tempat di Shurga .

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...