Thursday, August 6, 2015

BAPAK 'PENGHASUT' RUPANYA SI ZAHID NI...SIAL PUNYA LAWYER!! TANGKAP JE!!

KHAMIS, 06 OGOS 2015
DARI dulu lagi (semasa beliau jadi Menteri) IBM memang tak berapa berkenan dengan si lawyer buruk. Tak mengenang budi, ego dan bodoh sombong. Keluar dari kerajaan, masuk jadi pembangkang, bertanding di PRK Hulu Selangor, tewas. Akhirnya melalak sana, melakak sini, hingga kini. Kini, apabila negara di landa beberapa isu, beliau mengambil kesempatan cuba menarik dan menghasut rakyat untuk ke jalanan sekali, berdemo. Itu je lah yang mereka (pembangkang) tahu, Bagi IBM, orang seperti Zahid ini harus di tangkap, amat-amat berbahaya. 

Hari ini, di Portal pembangkang juga di dalam blognya, bekas Menteri di Jabatan Perdana Menteri Zaid Ibrahim menggesa sebuah protes besar melibatkan 100,000 orang diadakan sebagai bantahan terhadap Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak. “Marilah adakan perhimpunan di mana 100,000 orang daripada pelbagai latar berkumpul – sudah tentunya aman – bagi menyatakan bantahan terhadap Perdana Menteri,” katanya. Zaid bukan setakat 'berdemo', malah Zahid juga menghasut dan menarik Menteri Besar Selangor Azmin Ali supaya dapat menyediakan Stadium dan sokongan yang diperlukan untuk perhimpunan besar itu sebelum 31 Ogos. Kan sial namanya tu.

Zaid juga berharap pemimpin pembangkang dan Umno yang kritikal, seperti Tun Dr Mahathir Mohamad, dan Tan Sri Muhyiddin Yassin, dapat berkongsi pentas. “...untuk isytihar kepada orang ramai walaupun terdapat perbezaan politik, mereka akan bersatu untuk selamatkan Malaysia,” katanya di blog hari ini. “Pemimpin-pemimpin ini tidak harus membenarkan orang yang mencuri dan merompak kekayaan negara terlepas. “Mereka harus tunjukkan kepada rakyat kuasa setiakawan menentang rasuah dan salah guna kuasa. Mereka mesti kembalikan keyakinan terhadap dasar-dasar kita dan Pejabat Peguam Negara kita."

Alahai....dia tu baik sangat ke? Dah le tidak bermoral, kaki mabuk, nak tunjuk dia tu pandai sangat dan bersih. Puiiiiiii!. Kepada yang berkenaan dan berwajib, tolong ambil perhatian dan anggap ianya satu 'hasutan' yang boleh memudaratkan negara. Ambil tindakan segera kepada manusia seperti Zahid dan juga yang lain2 yang cuba menghasut rakyat. Fikir-fikirkan. Wassalam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...