Monday, February 1, 2016

HARGA MINYAK TURUN LAGI. TERIMA KASIH KERAJAAN BN!

ISNIN, 01 FEBRUARI 2016
TURUN Lagi.

Selepas harga minyak turun pada Januari,kini ia diturunkan lagi untuk tempoh sepanjang Februari. Harga RON95 turun 10 sen kepada RM1.75 manakala bagi RON97 pula diturunkan 20 sen menjadikan harga baru RM2.05. Harga bagi diesel juga diturunkan sebanyak 25 sen menjadikan harga semasa RM1.35 bagi setiap liter.
IMG-20160131-WA0046

Kerajaan amat prihatin terhadap kenaikan harga barang di pasaran semasa dan diharapkan agar harga barang yang sebelum ini dinaikkan menggunakan faktor kenaikan harga minyak dapat segera diturunkan untuk meringankan beban rakyat. Terima kasih kerajaan BN! - SUMBER.

P/S - Agaknya pembangkang 'merah mata' dan akan cari jalan untuk 'SPIN'. Huhuhuhu. Dari saya - IBM#UMNOPJUtetapdihatiku#Kita1hati#Kekalnajib.

2 comments:

  1. Alhamdulillah.. syukur pada Allah SWT dan terima kasih tak terhingga kepada Kerajaan dan PM Malaysia.

    (jika PM ni kemaruk wang seperti yang digambarkan penentang2nya, jangan haraplah harga minyak boleh turun.. macam2 cara boleh buat untuk 'sapu' duit negara..tp Alhamdulillah PM kita tetap menunaikan janjinya walaupun di caci hina sepanjang masa puak2 tertentu..)

    ReplyDelete
  2. ibm ~ PASDAPX,

    Setuju tu. Pembangkang mana ada berterima kasih akan usaha k'jaan. bila minyak naik harga, merekalah batu api mencucuk, menghasut rakyat bahawa PM lembab, PM punca ekonomi negara gawat, PM punca nilai ringgit jatuh dan...mcm2 lagi tuduhan yg tidak berasas. Bagi saya...pesetankan pembangkang tu. PM Najib terbaikk!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...