Monday, May 16, 2011

Nik Aziz dipertanggungjawabkan menjaga maruah Anwar?

"Jangan risau nuar, hambo akan pertahankan maruah kamu." - Nik Aziz

Assalamu'alaikum W.B.T dan salam ukwah.

KOTA BHARU - Mursyidul Am Pas, Datuk Nik Aziz Nik Mat nyanyuk lagi. Kali ini bukan mengeluarkan FATWA, tapi mengeluarkan kenyataan bahawa dia mempertahankan anwar bukan kerana politik, tapi sekadar menjaga maruah Anwar, yang juga mengikutnya maruah seorang Islam.

Katanya, Islam suruh kira jaga maruah orang, jadi dia berasa adalah tanggungjawabnya untuk membela dan menjaga maruah Anwar. Katanya lagi, kini, Anwar diburukkan di sana-sini. Mahkamah belum menjatuhkan hukuman, tapi banyak akhbar telah memburukan Anwar.

PERTAHAN BUKAN POLITIK, TAPI DASAR PUTAR BELIT DAN LIDAH BERCABANG NIK AZIZ.

Beliau membuat kenyataan ini , berikutan kenyataan Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyyidin Yassin yang mahu beliau berkata benar walaupun pahit berhubung dengan isu video seks didakwa melibatkan Anwar. mengikut kata Tan Sri Muhyyidin, kerajaan tidak pernah mengeksploitasi isu berkenaan.

IBM - apa sekalipun, si tua bangka ini akan mempertahankan si peliwat ni. Cakapnya tidaklah menyerupai seperti orang -orang yang alim dan warak, tapi penuh dengan tipu muslihat politik dan dia tidak layak di panggil Tok Guru. HAMPEH !!!


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...