Tuesday, February 24, 2015

ANWAR SERONOK DALAM PENJARA SUNGAI BULOH? ITU SEBAB TAK MOHON 'PENGAMPUNAN DIRAJA'

SELASA, 24 FEB 2015

SEMBANG-SEMBANG POLITIK


BUKAN Anwar tak mahu buat rayuan atau 'pemohonan pengampunn diraja', tapi, beliau tahu ianya tidak akan berjaya. Akan kekallah hukuman yang dikenakan terhadapa beliau. Memang beliau (Anwar) mempunyai pilihan untuk memohon pengampunan diraja untuk mengekalkan kerusi Permatang Pauh, tapi,si peliwat ini tidak akan megambil tindakan itu. Sebab apa? Sebab beliau (Anwar) memang bersalah dan meliwat si Saiful. Menurut Setiausaha Agung PKR Rafizi@Pondan Ramli semalam, Anwar tidak mengeluarkan arahan kepada peguamnya untuk memohon pengampunan diraja kerana tetap dengan pendirian “tidak bersalah”. Ye le tu.  Perkara itu turut disahkan oleh seorang peguam Anwar, Latheefa Koya, yang juga anggota Majlis Pimpinan Pusat PKR kepada pemberita.  Tindakan memohon pengampunan diraja boleh membawa maksud seakan-akan Anwar mengaku bersalah dalam kes yang disabitkan pada 10 Februari lalu. Anwar terus mempertahankan beliau tidak bersalah dan mendakwa terdapat konspirasi dalam kes itu. Nak cover diri le tu. Tapi, semua rakyat dah tahu. 

Anwar memang seorang peliwat. Dan..rakyat semua mahu Anwar di Penjarakan. Syukur alhamdulillah, doa semua rakyat jelata di makbulkan oleh Allah SWT. Terbukti Anwar seorang peliwat tegar. Keputusan oleh Mahkamah mensabitkan beliau (Anwar) bersalah melibat bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan di Kondominium Desa Damansara pada 26 Jun 2008 adalah keputusan yang adil dan harus diingat bahawa kes liwat II ini bukan konspirasi oleh UMNO untuk menjatuhkan Anwar Ibrahim, tapi, ianya adalah kes peribadi diantara Saiful dan Anwar. Tiada kena-mengena atau berkaitan dengan UMNO. Harap maklum. 

Maka,  dengan perkembangan terbaru hari ini, speaker Dewan Rakyat dijangka mengumumkan kekosongan kerusi itu dan pilihan raya kecil (PRK) harus diadakan dalam tempoh 60 hari. Oleh itu, berrsiap siagalah kita semua bagi menghadapi PKR Parlimen Permatang Pauh. Pastikan Parlimen tersebut kita rampas kembali. Anwar pegang lama-lama pun, tak ada faedah pun yang rakyat Permatang Pauh. .Apa tidaknya, Anwar asyik 'luar kawasan' je. Kini, betul-betul di luar kawasan. Anwar di penjarakan di  Sungai Buloh. Kepada pertugas-pertugas BN nanti,  selamat berjuang semua. Wassalam ~ IBM
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...