Tuesday, February 10, 2015

LIWAT II : ALHAMDULILLAH, AKHIRNYA ANWAR MASUK PENJARA SUNGAI BULOH!

SELASA, 10 FEBRUARI 2015
TARIKH 10 Februari 2015, mungkin tarikh yang pahit dan sukar dilupakan oleh Anwar al-jub dan keluarganya, juga penyokong-penyokong tegarnya kerana ini kali kedua Anwar Ibrahim al-jub dipenjara kerana  didapati bersalah meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd Saiful Bukhari Azlan dan akhirnya pada pagi tadi Mahkamah Persekutuan memutuskan untuk mengekalkan hukuman penjara lima tahun terhadapnya.Keputusan rayuan Anwar itu diumumkan oleh panel lima hakim Mahkamah Persekutuan diketuai Ketua Hakim Negara, Tun Arifin Zakaria. Turut sama bersidang Presiden Mahkamah Rayuan Tan Sri Md Raus Sharif dan hakim-hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri Abdull Hamid Embong, Tan Sri Suriyadi Halim Omar dan Datuk Ramly Ali, yang mendengar rayuan Anwar pada November tahun lepas. Keputusan itu sekaligus menyebabkan Anwar lucut kelayakkan sebagai Ahli Parlimen Permatang Pauh. Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) itu didakwa meliwat Mohd Saiful, 30, di Unit 11-5-1 di Kondominium Desa Damansara, Jalan Setiakasih, Bukit Damansara, di sini antara 3.10 petang dan 4.30 petang pada 26 Jun 2008. 
Pertuduhan dibuat mengikut Seksyen 377B Kanun Keseksaan yang membawa hukuman penjara sehingga 20 tahun dan sebatan, jika sabit kesalahan. Oleh kerana begitu gembira, bersyukur diatas keputusan Mahkamah Persekutuan dan IBM pun berada di Putrajaya menunggu keputusan dengan hati yang penuh gementar, IBM berihat hampir separuh hari, dan kini baru buat enteri yang baru untuk hari ini. Enteri hari pun berkisarkan keputusan Mahkamah dan tiada yang agak special yang IBM nak kongsikan dengan korang. IBM tahu, korang semua pun dah tahu. Apa penyokong-penyokong tegar Anwar nak buat selepas ini? Berdemo di jalanan? Kita tungguuuuu. Selamat berhijrah ke Sungai Buloh wahai Anwar. Jangan nakal-nakal dan jangan buli budak-budak di sana ye. Wassalam ~ IBM

5 comments:

  1. Sudah... Tamatkan episode ini...Yg didapati salah terhukum... Usah dipanjangkan cerite aiban sesaorng..maupun pada yg nak mengutip simpati org ramai...Hentikanlah...Rakyat dah cukup dobengongkan... kanak kanak dah mulai persekolahan... murid darjah dah naik tingkatan..calon spm dah nak masuk pengajian tinggi...yg Diploma dan mulai bejar ke Ijazah... ijazah pula nak ambil master.. begitu juga yg master nak dapatkan phd.. banyak perlu tumpuan yg berfaedah..dari sibut hal begini.. Yg mula bekerja... bersyukurlah tidak menganggur.. Yg lama berkerja..bersyukurlah..tidak dibuang kerja sbb economi..yg pencen bersyukurlah masih ada kenaikan dan bonus walaupun dah tak bekerja... Ustad usyad..ajarlah perkara yg bolih menolong pemurnian Ummah..dari perkara hasutan Parti.. Sekarang ini..lah masa kita musahabah diri dan baiki diri bukan mencari cari kelemahan org..berbaik saangka lebih afdal dari bersangka buruk... gunakan penilaian sendiri bukan dari bisikan dan hasutan yg bolih terpalit pada diri...anak...isteri..cucu sendiri.. Takutlah ..itu lebih bauk dari semangat yg terbakar ditiup setan laknatullah atau agen agennya....Doa moga setiap muslimin dihidayah dan diberi petunjuk yg benar dan dipelihara dari hasutan dan bisikan iblis syaitan yg senantiasa berusaha merosakkan anak adam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ibm~mk

      Salam. Ini bukan mengaibkan org. Ianya telah diketahui umum bahawa Anwar adalah peliwat. Anwarlah yg sepatutnya muhasabah diri. bila keluar penjara nanti jgn diulangai perkara yg terkutuk tu. Masa utk Anwar 'bertaubat' . Wassalam ~ IBM

      Delete
  2. ....


    (( Loceng Amaran!! ))- Selepas Penjarakan Anwar. UMNO Bersiap Sedia Untuk PENJARAKAN Azmin Dan Wan Azizah Pula!!!??

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    (( UMNO Penjara Anak Muda )) - Anak Muda Sangat Marah Dan Berdendam Dengan UMNO...

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Gambar Dan Video Anwar 'Diseksa' Di Penjara Akan Diedar Dan Diprotes Habis-Habisan!!!

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<



    Rakyat Malaysia Sokong Azmin Jadi PM...Tolak Parti PENJARA UMNO

    Sumber Berita


    >> Klik Di Sini <<

    ReplyDelete
  3. ibm~UMNO PARTI PENJARA ,

    Salam. terimalah hakikat bahawa Anwar adalah peliwat tegar. Anwar sudah dipenjarakan. Maka, jgn jadi bodoh, jadi barua kpd org yg menghura-huira kan negara semata2 nk jadi PM Menteri. Dlm hal ini bukan UMNO nk penjarakan Azmin, tapi si penfitnah seperti kamu ini yg patut di penjarakan dan ikut sama dgn si peliwat tu ke Sg Boluh. . IBM cabar dan tunggu akan gambar Anwar diseksa dlm penjara. Kalau tidak siap kamu kita orang cari. Puiiii! Barua pembangkang!

    ReplyDelete
  4. Ingatlah wahai ahli ahli neraka jahanam..kamu boleh buat apa saja di dunia dgn guna kuasa kuasa yg bersifat sementara utk jatuhkan musuh politik kamu.semua ini adalah sandiwara dan fitnah pilitik umno...lihat saja bila mereka 'gagalkan' anwar utk jadi calon dun kajang...mereka sanggup arah mahkamah bersidang lebih awal dari tarikh sebenarnya kes anwar dibicara dan hakim jatuh hukum pukul 7 malam hari jumaat iaitu diluar waktu normal berkerja pejabat kerajaan..semata mata utk sekat anwar bertanding kerana hari isnin depannya adalah hari penamaan calon..nampak tak permainan jahat umno dan bagaimana hakim dicucuk hidung ..kalau tak nmpak bererti mata dan hati telah ditutup Allah dari hidayahNya dan tempatnya adalah di neraka jahanam buat selama lamanya.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...