Tuesday, January 5, 2016

AZMIN ALI MENTERI BESAR YANG TAK PUNYA MALU!!

SELASA, 05 JANUARI 2015
Rakyat Selangor perlu malu dapat Menteri Besar didakwa penipu......

Kenyataan balas Menteri Besar Selangor, Datuk Seri Mohamed Azmin Ali hari ini jelas menunjukkan yang beliau gagal menyangkal dakwaan pemberian tender pembalakan secara terbuka. Kata Pengasas Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin, ini kerana dalam sidang media yang dibuat Azmin pada Selasa langsung tidak menafikan yang dakwaan Chegubard itu adalah palsu mahupun tidak benar.
Apapun, cerita lebih menarik lagi untuk korang semua tahu. Jom KLIK disini untuk cerita lanjut. Dari saya - IBM #UMNOPJUTETAPDIHATI

3 comments:

  1. MALU!!Orang politik mana tahu malu,contohnya tak jauh pun cuba tengok yang duduk kat atas tu...cuba tengok fbook dia,ramai sungguh rakyat yang memberi pujian dgn sumpah seranah tapi dia buat selambe badak je.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebab dia dah beritahu yang dia akan buat tindakan yang tidak popular yang memungkinkan rakyat membenci dan mencaci..janji biar dicaci keji sekarang daripada disumpah seranah cucu cicit kita kemudian hari kelak.

      Delete
  2. Kalau hanya setakat tahu buat tindakan yang rakyat tak suka apa lagi yang ditunggu,kasilah peluang pada orang lain yang lebih berwibawa untuk meneraju negara.Kan senang tak payah pening2 kepala.Tiada makna kalau hidup senang lenang sebagai ketua negara tapi rakyat yang dibawah hidup dalam sengsara.

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...