Friday, February 4, 2011

Pembangkang yang 'BIOL lagi TOLOL' berdemomstrasi, kecam Muburak, 8 di tangkap.

Salam 2 All, salam sejahtera dan salam 1 Malaysia.

Dah tak ada kerja lain. Itulah perkataan yang sesuai digunakan kepada pembangkang yang 'bahlol lagi tolol'. Asyik-asyik kerjanya berdemostrasi dan menabur fitnah di merata-merata. Isu keselamatan para pelajar2 dan rakyat Malaysia di Mesir yang hangat di perkatakan sekarang ini. Mari baca.....

Lapan orang dikatakan ditangkap selepas ribuan orang berkumpul hari ini di Kuala Lumpur, memprotes tindakan ganas terhadap mereka yang menyertai demonstrasi pro-demokrasi di Mesir.

Wajuk-wakil kumpulan tersebut meminta peguam datang ke balai polis Dang Wangi, untuk membantu pembebasan mereka.
anti mubarak protest klcc mosque 040211 crowdshot

Laporan tidak jelas, tetapi Malaysiakini difahamkan Selepas solat Jumaat di Masjid Al-Shakireen Masjid di taman KLCC dan masjid Tabung Haji di Jalan Tun Razak, para jemaah berarak membawa kain rentang yang mengecam Presiden Mesir, Hosni Mubarak.

Dengan memanggilnya "Yasqut Mubarak" (Mubarak turun!) Dan"Yahya al-Sha`ab! "(hidup rakyat!), kedua-dua kumpulan tersebut berarak menuju ke Jalan Tun Razak.

Mereka menuju ke arah Kedutaan Amerika beberapa ratus meter dari masjid Tabung Haji di mana mereka berusaha untuk menyerahkan memorandum kepada pegawai kedutaan tersebut.

Menurut satu laporan, ketua polis Dang Wangi, ACP Mohd Zulkarnian Abdul Rahman berkata, kelapan-lapan mereka ditahan selepas gagal bersurai apabila diarahkan berbuat demikian.

Ada yang ditahan di dalam kompleks Tabung Haji. Sekurang-kurangnya tiga orang ditahan sewaktu mereka berarak dari Masjid Syakireen menuju ke kedutaan Amerika

Antara mereka yang berarak ke kedutaan Amerika ialah exco Dewan Pemuda PAS, Ridhuan Mohd Nor, yang menyerahkan memorandum bantahan kepada kedutaan Amerika yang menyokong kerajaan Mubarak.

Pemimpin lainnya termasuk ahli parlimen PAS Kubang Krian, Salahuddin Ayub; ahli jawatankuasa pusat PAS, Mohamad Sabu dan ketua cabang PKR Rembau, Badrul Hisham Shaharin.

* Tak nak banyak komen. Apapun terima kasih kepada kerajaan Malaysia yg prihatin dan telah memindahkan para pelajar dan rakayat Malaysia dengan selamat. Kepada pembangkang, pergi mampus le korang. Berdemonstrasi le sampai 'Kiamat'..itulah kerja yg korang boleh buat. Kesian - IBM


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...