Tuesday, February 15, 2011

Penduduk mahu ADUN berjiwa rakyat.


Salam 2 All dan juga warga Kerdau.

Rakayat memerlukan seorang wakil rakyat yang bertanggungjawab dan mampu membela nasib penduduk. Jika berkelulusan tinggi dan ada jawatan besar dalam parti, tetapi sukar ditemui dan tidak mesra rakyat tiada erti bagi mereka.

Itulah satu message atau amaran yang telah di suarakan oleh penduduk/pengundi-pengundi di DUN Kerdau, walaupun penamaan calon dan tarikh PRK nya belum lagi di umumkan oleh SPR.
Bagi mereka, tanggungjawab dan mampu membela nasib penduduk. Itulah ciri-ciri wakil rakyat yang mereka mahu. Bolehkah BN dan Parti Pembangkang melahirkan calon yang sedemekian rupa..?...Bagi pandangan IBM, hanya BN saja yang boleh, kerana ini telah terbukti dan rakyat semangkin merasa selasa dan selamat bersama-sama BN.

Pembangkang hanya tahu berpolitiking, menabur fitnah dan tidak pernah menunaikan janji-janji mereka semasa di PRU yang lalu. Kita tunggu perkembangan selanjutnya. Difahamkan UMNO Kuala Krau akan kemukakan senarai calon pada petang ini. Harap-harap janganlah ada yang kecil hati sekiranya tidak terpilih nanti. Yang penting, parti kita Umno/BN menang dan pertahankan kerusi yang kita miliki. Teruskan perjuangan...kami akan kesana untuk membantu....insyallah.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...