Thursday, February 17, 2011

Dr Lo'Lo sakit tenat ?..apa sakitnya..?

"Memang saya tengah sakit ni, tapi penyakitnya rahsia" - Dr Lo'Lo

Dulu bolehlah berceramah seperti ini, tapi sekarang, tidak mengizinkan.

Ada kawan beritahu saya, katanya Dr Lo'Lo sedang sakit dan kemungkinan akan meletakkan jawatan. Betul ke..?...tapi dia menafikan sekeras-kerasnya.

Katanya, isu tersebut tidak pernah timbul kerana masalah kesihatan yang dihadapi tidak menganggu tugasnya sebagai wakil rakyat. Isu letak jawatn tidak timbul, katanya lagi.

Menurut kawan saya tu, dia sendiri nampak wajah Dr Lo'Lo tidak begitu ceria, pucat dan nampak tidak bertenaga. Beliau di temuai semasa menghadiri majlis sambutan Maulidur Rasul di Taman Desa Pahlawan, kelmarin.

Di situ, beliau mengakui bahawa kurang sihat. Bagaimanpun dia enggan mendedahkan penyakit yang dihadapi. Mana orang-orang PAS ni nak berterus terang. Nasihat saya kepada Dr Lo'Lo, elok le berehat, jaga kesihatan. Bila dah tak boleh tahan, letak jawatan....bersedia untuk PRK yang seterusnya. IBM cakap ni ikhlas.

8 comments:

  1. Semuga cepat MAMPUS! agar PRK dapat diadakan secepat mungkin di Titiwangsa.
    Jangan salah wanredone, ini doa ajaran Tok Guru Nik Aziz bin Nik Mat, Menteri Besar Kelantan, merangkap Wali Selipar Ulama Agong PAS

    ReplyDelete
  2. Ambillah langkah berundur dgn cara terhormat....itu lebih wajar.

    ReplyDelete
  3. Wanredone: Salam perjuangan. Sebenarnya apa yg didoakan oleh TGNA tidak mujarab. Kerana dia bukanlah ulama yg sebenar yg diagung2kan pengikut2 bodohnya tu. Tuhan itu adil.Tentang panggilan wali Selipar tu, memanang moleklah utk Nik Aziz, memang ada tokoh pun...:)

    ReplyDelete
  4. Pemuda TG : Salam perjuangan. Puak-Puak PR ni, mana dia orang mahu berundur. Bila betul-betul nak jalan, baru nk lepas.....sifat tamak dan dendam kesumat tebal di dada mereka. In i telah di latih oleh TGNA...:)

    ReplyDelete
  5. Beliau dah kembali ke Rahmatullah sebagai seorang syuhada tapi saya benar-benar berdoa kepada Allah SWT semoga Wanredone CEPAT MAMPUS.

    ReplyDelete
  6. http://drmaza.com/home/?p=1478#more-1478..
    Baca ni..
    Meniggal dunia dalam keadaan berjuang utk tinggikan agama Allah.. apa lagi yg lebih mulia?? Adakah org yg mengutuk beliau lebih mulia??

    ReplyDelete
  7. tension :
    Salam.

    Mari kita sama-sama berdoa agar roh Allahyarahamah di cucuri rahmat dan ditempatkan bersama2 org yg beriman. Jgn di pertikaikan lagi org yg sudah pergi. Selebihnya itu, biar Allah yg menentukan. Amin!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...