Thursday, July 11, 2013

KERAJAAN PR SELANGOR HALALKAN PUSAT HIBURAN PADA BULAN RAMADAN KERANA NAK JAGA HATI DAP!! GAGAP OH GAGAP!!

KHAMIS, 11 JULAI 2013

Nampaknya paspisspussy berebut2 sambil menjilat dengan rakus & megah untuk dapat "amalan jariah yang lumayan"!!!niele bala namanya beramirkan kafir harbi yg dominan dalam fuckatan haram pembangkang!!! Bazar Ramadan diharamkan buka...sebab orang islam nak meniaga...rezeki halal...kelab malam di haramkan tutup sepanjang Ramadan... ...Sebab nanti bangsat-bangsat Cinabeng hilang sumber pendapatan haram..pihak Kerajaan negeri dan PBT akan hilang pendapatan, ANGPOW ma...dan macam duduk kat Republik of China le pulak!!

Di Indonesia , kelab hiburan ditutup bagi menghormati Bulan Ramadhan tetapi di negeri diperintah PR ianya dihalalkan untuk beroperasi seperti biasa atas alasan untuk Bukan Islam.. Apakah Pas juga turut tumpang sekaki dalam kerja menghalalkan perkara ini ? Ini termasuklah juga si Khalid gagap. Nama je Menteri Besar, tapi hidung ditarik oleh DAP. Dik kerana takut dengan geratakan/desakkan dari DAP lah yang menyebabkan si Khalid gagap ini membuat kenyataan di akhbar bahawa (seperti gambar diatas) Pusat Hiburan di Selangor beroperasi seperti biasa di bulan Ramadan.

Dengan itu, mari kita sama-sama berdoa di bulan Ramadan yang mulia ini agar kerajaan Pakatan Rakyat (PR) akan kekal memerintah dan akan menang di PRU ke-14 nanti. Kerana apa?..kerana itulah yang diminta oleh rakyat negeri Selangor. Depa kata PR lebih baik dari BN. Dan ada yang lantang berkata "lebih baik makan babi dari sokong BN". Nampak tu!..betapa taksubnya mereka pencacai-pencacai PR di Selangor ini. Kepada yang lain-lain tu, fikir-fikirkan dan renung-renungkan~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...