Thursday, July 11, 2013

RAFIZI 'LEMBU' BUKTIKAN YANG PAKATAN NI MEMANG MUNAFIK!!!

KHAMIS, 11 JULAI 2013


KALAU tak Munafik, apa lagi yang boleh kita katakan mengenai puak - puak Pakatan Haramjadah ni? Diorang ni bercakap semuanya RETORIK belaka. Diorang kata diorang tolak media arus perdana dan nak boikot. Tapi hakikatnya diorang dapat sumber maklumat kebanyakkannya dalam media tersebut. Utusan, NST, The Star, TV3 dan sebagainya. Semua sumber maklumat diorang diperolehi dalam media - media arus perdana ni jugak. Tak percaya? Meh kita tengok.

Selama hari ini, puak - puak Pakatan Haramjadah ni banyak kali dah menang kes saman terhadap Utusan. Macam mana diorang tau diorang difitnah dalam akhbar tersebut? Kalau diorang tak baca, macam mana diorang boleh tau yang laporan dalam Utusan tu memfitnah diorang? Itu satu persoalan yang perlu dijawab oleh mereka. Nak kata diorang tak baca tapi ada orang yang tolong bacakan untuk diorang? Nampak sangat dah Retoriknya alasan tu ye tak. Diorang kata nak boikot.

Tapi, diorang suruh orang lain baca. Tak ke Retorik namanya tu? Itu menunjukkan yang diorang ni sebenar - benarnya Munafik. Seterusnya, diorang mendakwa bahawa laporan dalam Utusan, The Star, NST dan TV3 tu semuanya berat sebelah. Semuanya tak bagi kebebasan kepada mereka. Kenapa pulak diorang nak buat tuntutan sedemikian sedangkan diorang ada medium diorang sendiri? Bukan ke diorang ada akhbar diorang?

Bukan ke diorang ada laman - laman portal yang dibiayai oleh Yahudi untuk 'back-up' diorang dari belakang? Jadi, untuk apa lagi diorang nak guna media konvensional? Diorang kata laporan akhbar dan media arus perdana ni semuanya berat sebelah. Dalam media diorang tu, ada ke yang laporan yang tak berat sebelah? Kalau kita baca media utama diorang, apa yang disajikan kepada rakyat semuanya mengenai Politik. Dari muka surat depan sampai belakang. Politik je memanjang.

Tahan lagi la media - media arus perdana ni. Ada jugak lah yang melaporkan mengenai agama, ekonomi, sukan, kebudayaan, hiburan dan sebagainya. Dalam media diorang ada ke? Tak ada punya!!! Semua yang diorang sajikan dalam media diorang hanya sarat dengan isu - isu Politik yang jelas dilaporkan tanpa sebarang bukti yang kukuh. Main tulis ikut sedap hati je. Kadang - kadang benda yang tak betul pun sengaja diputar - putar supaya ianya jadi betul. Pun diorang nak kata yang diorang tu ada etika? Etika apa barang!!

Sudah la!!! Tak payah la nak buat cerita yang bukan - bukan. Siap nak boikot bagai, tak mendatangkan faedah lansung. Kalau diorang tak suka dengan media arus perdana ni, jangan beli, habis cerita. Yang nak jugak hasut rakyat tu apa kejadahnya!!! Rafizi, carilah topek lain. Startegi kamu tak menjadi. Kamu ketandusan idea. Pakatan dah nak mampus. ~ IBM
TERIMA KASIH KERANA SUDI MEMBACA
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...